Довідка ОК-7: що це та для чого вона потрібна ВПО

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:25, 28 Листопада 2024
Оформити довідку ОК-7 можна в онлайн / фото ілюстративне, pixabay

Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального внеску та страховий стаж за період із 2011 року. Довідку можуть вимагати й для отримання й під час отримання допомоги від різних благодійних організацій.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що це документ, для чого він потрібен та як його оформити.

Що таке довідка ОК-7

Довідка ОК-7 — документ, який містить інформацію про страховий стаж і заробітну плату, з якої сплачується єдиний соціальний внесок з 2011 року. Вона зазвичай використовується для визначення страхового стажу, на основі якого йде розрахунок сум лікарняних виплат, допомоги по безробіттю тощо.

Як отримати довідку ОК-7

Вебпортал електроних послуг ПФУ / фото ПФУ

Наразі отримати довідку ОК-7 можна декількома способами.

Перший — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема через застосунок ПФУ). Для цього потрібно:

  • натиснути “Вхід” та авторизуватися на порталі або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис;
  • обрати розділ “Комунікації з ПФУ” та пункт “Додати запит на отримання електронних документів”;
  • обрати в полі “Тип звернення” необхідну довідку;
  • заповнити необхідні дані, при цьому деякі загальні вже будуть заповнені системою;
  • надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
  • натиснути “Відправити до ПФУ”.

Другий — через вебпортал “Дія”. Для отримання довідки цим способом необхідно:

  • зареєструватися або авторизуватися на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
  • обрати розділ “Послуги” та знайти там оформлення Довідки ОК-7;
  • перевірити коректність своїх даних у профілі, оновити їх за необхідності, надіслати запит на довідку.

Як отримати Довідку ОК-7 офлайн 

Третій — офлайн. Ви можете звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із запитом на отримання довідки ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб. При цьому можуть знадобитися наступні документи:

  • копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
  • документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта;
  • документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування;
  • документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу.

Документація готуватиметься протягом 15 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Юридична допомога для переселенців: як безкоштовно відновити документи

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:25, 26 Листопада 2024
Юридична допомога для переселенців / фото ілюстративне, pexels

Представники проєкту “Єднання заради дії” у партнерстві з БФ “ССС” реалізовує проєкт від IREX, в межах якого ВПО надається безплатна юридична допомога. Серед питань: відновлення втраченої документації, оформлення спадщини та отримання компенсації за пошкоджене або знищене житло

Про це йдеться на офіційному сайті проєкту “Єднання заради дії”.

Безплатна юридична допомога ВПО

Представники проєкту “Єднання заради дії” надають ВПО можливість отримати індивідуальні юридичні консультації з окремих питань, з якими вони можуть стикнутися. Наприклад, мова йде про наступні питання:

  • відновлення втраченої документації;
  • відновлення втрачених соціальних виплат;
  • оформлення спадщини;
  • отримання компенсації за пошкоджене або знищене житло;
  • деталі щодо порядку виїзду за кордон.

Юридичні консультації безплатно надають волонтери проєкту.

Куди звертатися

Для того, щоб отримати юридичну допомогу в межах проєкту “Єднання заради дії”, потрібно заповнити спеціальну форму за посиланням. Далі з ВПО зв’яжеться юрист для проведення консультації в будь-який зручний спосіб:

  • телефоном;
  • у месенджері;
  • через e-mail;
  • відеозв’язком (Zoom).

Як отримати юридичну допомогу пораненим військовим

Юристи громадської організації “Принцип” надають безплатні консультації пораненим військовим та їхнім родинам через чат-бот у Telegram. Проєкт допомагає розв’язувати питання щодо ВЛК, документації та грошових виплат.

Для отримання юридичної допомоги необхідно:

  • знайти чат-бот @pryncyp_bot у Telegram;
  • обрати опцію “Поранення”;
  • описати свою проблему.

Якщо автоматична відповідь бота не розв’язує питання, користувач може обрати опцію чату з юристом та залишити свої контактні дані. Фахівці “Принципу” зв’яжуться для надання персональної консультації.

Юристи “Принципу” готові надати допомогу з широкого кола питань, включаючи:

  • оформлення документів;
  • процедури отримання виплат за поранення;
  • взаємодію з військовою частиною;
  • особливості проходження лікування та реабілітації.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як подати заяву на субсидію через інтернет: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 22 Листопада 2024
Субсидії для населення / фото ілюстративне, pixabay

Громадяни, які все ще не отримують субсидію, але бажають її оформити, можуть це зробити через інтернет — на порталі “Дія”. В такому випадку, не потрібно відвідувати ЦНАПи.

Детальніше про те, як оформити субсидію не виходячи з дому, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Житлова субсидія 2024

Держава продовжує допомагати громадянам з оплатою житлово-комунальних послуг, надаючи їм субсидію — особливий вид соціальних виплат, який покриває певну частину витрат домогосподарства. Вони розраховуються індивідуально для кожної сім’ї.

Як подати заяву на субсидію через “Дію”

Перше, що потрібно зробити для того, щоб подати заяву на отримання субсидії — це зайти на портал “Дія” та авторизуватися. Вже на сайті потрібно знайти розділ “Пенсії, пільги та допомога”, а потім обрати послугу “Заява на субсидію”.

Вже після відкриється спеціальна форма. В ній треба вказати адресу, наявність заборгованостей за комунальні послуги, а також послуги, на які потрібна допомога. Додатково треба вказати:

  • номер особового рахунку та повну назву компанії, яка надає послуги;
  • дані про доходи всіх членів домогосподарства, які проживають за вказаною адресою. Зазначається, що ця норма актуальна для всіх, окрім тих, чия інформація є в держреєстрах;
  • інформацію про транспортні засоби, майно, купівлю валюти, а також депозитні рахунки, якщо їхня сума перевищує 100 тисяч гривень.
  • дані про аліменти (якщо є), нерухомість і сплачені послуги;
  • за наявності, інформацію про лічильники.

У разі потреби можна завантажити скан-копії або фото додаткових документів, наприклад:

  • довідку про доходи, якщо вони не зафіксовані у держреєстрах;
  • договір оренди житла;
  • документи, які підтверджують складні життєві обставини тощо.

Після оформлення заявки, необхідно вказати найбільш комфортний варіант отримання виплат: банківська картка або відділення “Укрпошти”. 

Коли всі дані в заявці будуть вказані, її можна підписати та надіслати. Вона надійде до Пенсійного фонду України, чиї представники перевірять заявку та призначать субсидію.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро