Студенти з Артемівського коледжу транспортної інфраструктури брали участь у конкурсі інновацій залізничного транспорту. В якості заохочення молодь отримала можливість на власні очі подивитися рухомий склад Київської залізниці з початку минулого століття до сучасних Інтерсіті. За свою кмітливість студенти мають змогу також поїхати на транспортний форум Inno Trans 2018 у Берліні.
Про це повідомила прес-служба “Укрзалізниці”.
«Невже цей вагон перевозив Сталіна», — хитали головами студенти ІІІ курсу Артемівського коледжу транспортної інфраструктури, підіймаючись по сходах рухомого складу, якими дійсно у середині 20-го століття користувалися перші особи Радянського Союзу. Такі унікальні вагони можна побачити лише на відкритій виставці раритетної залізничної техніки, що постійно працює на вокзалі Київ – Пасажирський.
Тому, коли представники відділу історичної спадщини Департаменту корпоративної соціальної відповідальності дізнались про візит до Києва студентів з Бахмуту на фінал фахового конкурсу студентської молоді «Залізничник-2018», вони вирішили, що це добра нагода для того, щоб молодь доторкнулась до залізничної історії. Тому в перший день перебування хлопців та дівчат у столиці фахівець відділу Євген Міронов провів екскурсію виставкою залізничних раритетів. Незважаючи на спекотну погоду студенти оглянули кожний експонат та уважно слухали розкази Євгена Міронова про той чи інший паровоз або вагон. В цей же день вони відвідали й київську дитячу залізницю, де несподівано дізнались про те, що рухом поїздів на станції Вішенька керує випускниця Артемівського коледжу транспортної інфраструктури Ольга Журах.
А на наступний день студенти познайомились з технологічними процесами обслуговування швидкісних поїздів Інтерсіті+ на технічній пасажирський станції Дарниця. Вони були щиро вражені ступенем автоматизації виробництва. Так, приміром, студенти дізналися, що обточка однієї колісної пари триває всього півтори години, а не 12 годин, як у звичайному депо. До речі, з початку швидкісного руху, тобто за останні 6 років, на ТПС Дарниця було обточено майже 1000 колісних пар. Про все це молоді розповів Сергій Скиба — старший майстер Управління сервісно -технічного обслуговування філії ПАТ «Укрзалізниця» «Українська залізнична швидкісна компанія». При цьому він обнадіяв студентів повідомленням про те, що технічна пасажирська станція «Дарніца» потребує молоді кваліфіковані кадри. Тому підприємство може запропонувати їм робочі місця після закінчення ними учбового закладу та отримання дипломів.
«Такі заходи мають велике значення для професійного становлення майбутніх фахівців, адже студенти під час лекцій вивчають теорію, а зараз в нас була унікальна можливість все це побачити на практиці. Ми дуже вдячні за співпрацю, тому що майбутня професія студентів — організація перевезень і управління на залізничному транспорті, а управлінці повинні знати технологію роботи всіх підрозділів галузі», — впевнена викладач Артемівського коледжу транспортної інфраструктури Юлія Мінейкіс
«Це було дуже круто. Побачити все на власні очі, звісно, набагато цікавіше, ніж слухати про це на лекціях. Мені сподобалось. Зовсім не жалкую, що обрала залізничну професію. Дякую, всім, хто організував для нас огляд раритетної залізничної техніки, екскурсії на дитячій залізниці та в цехах технічної станції «Дарниця»», — поділилась враженнями студентка ІІІ курсу Тетяна Печеня. З нею його згоден Костянтин Олексієв: «Сподобалося все, але найбільше — кабіна машиніста елетропоїзду Hyundai. Одразу видно, що Укрзалізниця не стоїть на місці, а розвивається, що в неї є майбутнє, в якому можна бути впевненим».
Про конкурс
22 травня 2018 року відбувся фінал конкурсу «Залізничник-2018», ініційованого Благодійним фондом Бориса Колеснікова. Серед 70-ти фіналістів були студенти Артемівського коледжу транспортної інфраструктури (відділення «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті»), які під керівництвом викладача спецдисципліни «Організація руху поїздів» — Мінейкіс Юлії Станіславівни, підготували власні ідеї щодо підвищення ефективності роботи залізничної галузі України. Так, Алексєєв Костянтин презентував свої пропозиції щодо удосконалення системи безпеки на залізничних вокзалах. Величко Дмитро запропонував на суд журі шляхи отримання додаткового прибутку від приміських перевезень, а Мариніна Яна виступила із доповіддю «Впровадження електронних проїзних документів у приміському сполученні».
Також до числа фіналістів увійшов наш випускник — Кузнєцов Владислав, який закінчив коледж у 2016 році (відділення «Обслуговування і ремонт залізничних споруд та об»єктів колійного господарства») і тепер отримує вищу освіту в Українському державному університеті залізничного транспорту. Владислав підготував доповідь-презентацію на тему «Моделювання напружено-деформативного стану безстикової колії зі скріпленням КПП-5».
За рішенням організаторів усі фіналісти стали призерами і отримали сертифікати на відвідування транспортного форуму Inno Trans 2018 у Берліні.