Члени Громадської ради готують пропозицію по створенню на сайті Бахмутської міськради окремого розділу, який має надавати інформацію по благоустрою асфальтового покриття після ремонту мереж комунальними службами.
В порядку денному засідання ГР питання по відновленню покриття ініціювали члени громадської ради. В.о. начальника Управління міського господарства і капітального ремонту Надія Трофімова повідомила, що за 2017 рік в Центрі адмінпослуг видано більше сотні дозволів на розриття ділянок доріг і тротуарів. Такі дозволи брали чотири організації – «Бахмут-Єнергія» (49 дозволів всі роботи закінчені), «Бахмут-Вода» (52 дозволи, 37 роботи закінчені), «РЕС», «Облгаз». Начальник також додала, що організації часто не виконують термінів відновлення покриття, особливо зараз коли вартість асфальту підвищилася. Порушникам пишуть листи і повідомлення.
Начальник Управління міського господарства і капітального ремонту Надія Трофімова повідомила, що вартість укладки метру асфальтового покритття подорожчала з 350 гривень до 447 гривень, тому у разі, якщо це не капітальний ремонт де вартість відновлення прораховано у загальні витрати комунальним підприємствам дорого відновлювати ділянки пошкодженні при аварійних ремонтах.
Після доповіді від громадськості посипалися особисті питання по різним ділянкам тротуарів і автомобільних доріг. Нагадували і про вулицю Садову і про Ціолковського, про Оборони і т.д.
Представник Всеукраїнської організації “Відлуння Чорнобиля” Олена Гончарова розказала, як не зручно стало проходити біля її дому Леваневського,16 зі сторони вул. Оборони. “Бахмут-Єнергія” знищила торотуар і бордюри – тепер там грязюка по коліно, і коли тротуар буде відновлено не зрозуміло.
Представник від мікрорайону «Східний» Катерина Панченко зауважила, що ями та калюжі, які залишаються по місту після капітальних та аварійних ремонтів різко знижують імідж міста.
Член Громадської ради Ганна Бокова, яка ініціювала це питання запропонувала розробити на сайті окремий розділ через який мешканці могли б дізнаватись в який термін ушкодження мають бути відновленні і таким чином контролювати цей процес. Члени громадської ради підтримали пропозицію і проголосували за те, що передати її у відділ міського господарства.
Такий інтерактивний сервіс буде сприяти підвищенню прозорості роботи ОМС і ефективності їх взаємодії з мешканцями міста. Таким чином не тільки відділ міського господарства, але й самі мешканці будуть слідкувати за виконанням термінів, зможуть напряму звертатися до організацій, що несуть відповідальність за відновлення.