Як зарезервувати номер військового, який загинув чи зник безвісти?

Семаковська Тетяна 13:48, 29 Червня 2023

dzvinok 9b1d3Через повномасштабну війну сотні українців набули статусу, як зниклі безвісти, серед них й військові. Мінцифри допомагає родині загиблого, або зниклого безвісти військового — зарезервувати номер телефону. Це потрібно для того, щоб номер не потрапив до нового абонента.

Про це повідомляє пресслужба Мінцифри.

Послуга для рідних військового

Українці, чиї близькі загинули або зникли безвісти, захищаючи країну, зможуть зарезервувати їхній номер телефону. Так він не потрапить до нового абонента протягом 2 років з дня останнього поповнення рахунку. 

Як зарезервувати номер?

  • Зверніться до служби підтримки оператора, для lifecell — 0800205433, Kyivstar — 0800300466, Vodafone Україна — 0800400111;
  • повідомте номер телефону для резерву;
  • зазначте, від кого звернення;
  • та очікуйте SMS з рішенням щодо запиту

Резервування можливе лише для активних номерів 

Зверніть увагу, що послуга працює в тестовому режимі

Вам буде цікаво:

Для чого резервувати номер?

Якщо людина тривалий час не користується номером свого мобільного телефону, у Kyivstar цей термін становить 60 днів, у lifecell 365 днів, він може бути переданий новому абоненту. 

У цьому випадку, людині, яка раніше телефонувала на цей номер, наприклад матері чи дружині, при підключенні нового абонента з’явиться СМС про те, що «абонент на зв’язку». Таким чином, людина може хибно подумати, що її близький користувався телефоном. Якщо ж ви зарезервуєте номер близької людини — то зможете мінімізувати той факт, що номер передадуть іншому абоненту.

У Мінцифри додали, що компанія Vodafone Україна зарезервує номери всіх абонентів на 2 роки без додаткових звернень.

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Соціальні програми для жінок ВПО в Україні у 2025 році: перелік можливостей та підтримки

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:30, 14 Квітня 2025
Оформлення допомоги для ВПО / фото ілюстративне, iStock

​Унаслідок війни близько 2,7 мільйона українок були змушені залишити свої домівки та стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО). Багато з них — матері, які самостійно доглядають за дітьми, літніми родичами або особами з інвалідністю. У відповідь на ці виклики держава запровадила низку соціальних програм, спрямованих на підтримку цієї категорії. До них входять розширена програма “Муніципальна няня” чи послуги підтриманого проживання.

Детальніше про те, які програми існують в Україні для жінок ВПО — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Соціальна підтримка для жінок ВПО у 2025

За словами міністерки соціальної політики Оксани Жолнович, понад 2,7 мільйона жінок були змушені залишити свої домівки та переїхати у безпечні регіони. Багато з них — матері, які самостійно доглядають за дітьми, літніми родичами або особами з інвалідністю.

Наразі в Україні реалізовується програма соціальної підтримки для громадянок, які відповідають вказаній категорії.

Всі ці ініціативи — не тимчасові, а частина довгострокових реформ, спрямованих забезпечення ВПО незалежністю та рівними правами.” — вказує міністерка.

Муніципальна няня

Перша — це програма “Муніципальна няня”, в межах якої сім’ї з вразливих категорій можуть отримати послуги з догляду за дітьми. Тепер послугою можуть скористатися батьки, які виховують:

  • дітей до 3 років із сімей ВПО;
  • дітей до 6 років, яким потрібен додатковий догляд (раніше це стосувалося тільки дітей до 3 років із тяжкими хворобами);
  • дітей до 6 років, у яких один із батьків має інвалідність I або II групи (раніше це теж було лише для дітей до 3 років);
  • дітей до 6 років, які живуть у районах, де неможливо відкрити дитсадки.

Послуги няні за програмою не безплатні, але в Україні передбачена можливість отримання компенсаційних виплат від держави.

Компенсування витрат для ВПО

Для отримання компенсації до Виконавчих органів сільських, селищних, міських рад подаються наступні документи:

  • заява про надання компенсації послуги “муніципальна няня”;
  • заява про перерахування коштів для компенсації послуги “муніципальна няня” із зазначенням рахунка в установі банку;
  • копія договору між заявником на отримання послуги “муніципальна няня” та муніципальною нянею;
  • документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “муніципальна няня” (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка);
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія паспорта заявника на отримання послуги “муніципальна няня” з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації
  • копія документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
  • копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника на отримання компенсації послуги “Муніципальна няня”;
  • копія рішення районної, районної у містах Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);
  • копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності (для осіб з інвалідністю);
  • копія довідки про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок ІV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги (у разі потреби);
  • копія медичного висновку лікарсько-консультативної комісії про наявність у дитини інвалідності (для дітей з інвалідністю).

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною в межах програми “Муніципальна няня” призначається на строк здійснення догляду за дитиною, визначений у договорі, але не більш як до досягнення дитиною 3 або 6 років.

Послуга підтриманого проживання

Послуга підтриманого проживання має на меті допомогти жінкам, які доглядають за родичами, зменшуючи навантаження на них. Вона доступна для людей старшого віку та з інвалідністю, які втратили дім і є ВПО. Послуга передбачає догляд із проживанням: сюди входить, наприклад, побутова підтримка, юридичний супровід, залучення до повноцінного життя в громаді.

Основні заходи, що становлять зміст соціальної послуги, передбачають:

  • надання місця для проживання;
  • навчання, розвиток та підтримку навичок самостійного проживання;
  • допомогу в організації розпорядку дня;
  • організацію медичного патронажу;
  • допомогу у веденні домашнього господарства (закупівля і доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, косметичне прибирання);
  • представництво інтересів;
  • допомогу в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами;
  • надання інформації з питань соціального захисту населення;
  • допомогу в отриманні безоплатної правової допомоги.

Отримати її можна, якщо подати заявку до міських, районних державних адміністрацій або виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад.

Які документи потрібні

Для того, щоб жінка зі статусом ВПО мала можливість отримати допомогу, потрібно подати заявку до відповідних органів. При цьому потрібно подати широкий спектр документів, серед яких:

  • звернення (заява) отримувача соціальної послуги або його законного представника (для недієздатних осіб) про надання соціальної послуги чи рішення органу опіки та піклування;
  • документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування (якщо заява подається органом опіки та піклування);
  • акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах (за наявності), складений соціальним менеджером/фахівцем із соціальної роботи;
  • довідки/інші документи про доходи за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальних послуг;
  • копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за якою здійснюється догляд;
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • копія довідки про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний) та інші;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України;
  • копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого в установленому МОЗ порядку (для дитини з інвалідністю);
  • копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
  • копія паспорта громадянина України опікуна або піклувальника особи, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника);
  • копія рішення органу опіки та піклування про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (за наявності);
  • копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності);
  • копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
  • медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі (у разі потреби).

Центри життєстійкості

В Україні працюють спеціалізовані Центри життєстійкості – безбар’єрні простори, де жителі та жительки громад можуть безплатно отримати соціальні послуги та психологічну допомогу. Це ж стосується й ВПО. Проєкт реалізується у межах програми ментального здоров’я “Ти як?” першої леді України Олени Зеленської.

Вони працюють в багатьох містах України. З їх переліком та адресами можна ознайомитися на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України за посиланням.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з реєстру платників єдиного податку

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 13 Квітня 2025
Документи для ФОП / фото ілюстративне, Depositphotos

Кожен зареєстрований платник єдиного податку в державному реєстрі може надіслати запит на отримання спеціального витягу. Він дозволяє підтвердити факт того, що фізична особа-підприємець (ФОП) веде власну діяльність та регулярно сплачує податки.

Детальніше про те, які дані містяться у витязі платників єдиного податку та як саме його отримати, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Що таке витяг з реєстру платників єдиного податку 2025

Спеціальний витяг з Державного реєстру платників єдиного податку — це документ, який підтверджує статус фізичної особи-підприємця (ФОП) як особи, яка є платником єдиного податку. Крім того, цей документ підтверджує факт перебування ФОП на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, а також обрані ним види господарської діяльності.

Він містить велику кількість різноманітної інформації про ФОП, а саме:

  • код ЄДРПОУ або серія та номер паспорта (у випадку відмови фізичної особи від присвоєння номера наводяться паспортні дані);
  • найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи;
  • податкова адреса суб’єкта господарювання;
  • місце провадження господарської діяльності;
  • дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування;
  • дата реєстрації;
  • ставка єдиного податку;
  • група платника єдиного податку;
  • види господарської діяльності І та ІІ груп;
  • дата виключення з реєстру платників єдиного податку.

Як отримати витяг

Для того, щоб отримати витяг, потрібно особисто звернутися до головного управління Державної податкової служби України або до Міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків зі спеціальним запитом за формою. В ньому потрібно буде вказати:

  • найменування контролюючого органу, до якого звертається ФОП;
  • код за ЄДРПОУ, реєстраційний номер облікової картки або серія (за наявності) та номер паспорта;
  • спосіб отримання витягу — в електронному чи фізичному форматі.

Надіслати запит можна й через Електронний кабінет податкової служби. Для цього потрібно:

  • перейти на сайт Електронного кабінету Державної податкової служби за посиланням;
  • здійснити вхід до особистого кабінету;
  • перейти в розділ “Заяви” та обрати пункт “Запити для отримання інформації”;
  • створити запит, підписати електронним підписом та його до органів ДПС за формою F1302101.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Соціальні програми для жінок ВПО в Україні у 2025 році: перелік можливостей та підтримки

​Унаслідок війни близько 2,7 мільйона українок були змушені залишити свої домівки та стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО). Багато з них — матері, які самостійно доглядають […]

14:30, 14.04.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з реєстру платників єдиного податку

Кожен зареєстрований платник єдиного податку в державному реєстрі може надіслати запит на отримання спеціального витягу. Він дозволяє підтвердити факт того, що фізична особа-підприємець (ФОП) веде […]

12:00, 13.04.2025 Скопіч Дмитро

Допомога на поховання від ПФУ: як отримати та які документи потрібні

Пенсійний фонд України (ПФУ) надає українцям широкий спектр послуг, серед яких є грошова допомога на поховання. Детальніше про те, як отримати допомогу на поховання від […]

11:00, 12.04.2025 Скопіч Дмитро

Як перейти з Київстару на lifecell зі збереженням номера: деталі

Все більше українців та українок змінюють мобільного оператора, особливо на lifecell, не втрачаючи власного номера. Така процедура стала можливою завдяки Mobile Number Portability (MNP) — […]

14:00, 11.04.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

16 квітня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]