У Волочиську Хмельницької області відновив роботу архівний відділ Бахмутської міської ради. Усі послуги бахмутяни можуть отримати дистанційно.
Про це повідомила керуюча справами виконкому Бахмутської міської ради Марина Іванушкіна.
«Завдяки спільним зусиллям посадовців Бахмутської міської ради, працівників комунальних підприємств, педагогічних працівників, перевізника і всіх, хто долучився до цієї кропіткої і важливої роботи, люди знов можуть скористатися своїм правом на отримання архівних довідок. Слова вдячності за допомогу в організації розміщення архіву висловлюємо голові Волочиської міської ради Хмельницької області Костянтину Черниченку», — зазначила Марина Іванушкіна.
У коментарі редакції «Бахмут IN.UA» вона пояснила, що бахмутянам не потрібно фізично відвідувати архівний відділ, адже отримати необхідну інформацію та замовити послуги можна у телефонному режимі.
«В архівному відділі Бахмутської міської ради зберігаються документи Національного архівного фонду (документи постійного зберігання) та документи з кадрових питань (особового складу) ліквідованих суб’єктів господарювання», — додала чиновниця.
Керуюча справами виконкому Бахмутської міської ради Марина Іванушкіна. Фото: з відкритих джерел
Читайте також: Борги та штрафи за комуналку у воєнний час: що робити бахмутянам?
Які послуги можна отримати?
За документами, які зберігаються в архіві, відділ надає громадянам:
- архівні копії;
- архівні довідки;
- архівні витяги соціально-правового характеру;
- архівні витяги соціально-правового;
- архівні витяги майнового характеру;
- архівні витяги тематичного характеру.
Запити соціально-правового характеру спрямовані на:
- забезпечення прав і законних інтересів громадян (довідки про стаж, зокрема пільговий);
- заробітну плату для призначення або перерахунку пенсій (довідки за документами ліквідованих суб’єктів господарювання).
Запити майнового характеру:
- виділення земельних ділянок під будівництво об’єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків, допоміжних приміщень;
- надання дозволу на реконструкцію та перебудову існуючих споруд;
- закріплення прибудинкової території за будинковолодіннями;
- введення в експлуатацію будівель та господарчих споруд;
- виділення житла;
- продаж домоволодінь.
Тематичні — запити щодо встановлення або підтвердження певного факту, події, дати (бувають рідко).
Документи архіву. Фото: Марина Іванушкіна
Графік роботи архівного відділу і контакти
Звернутись за інформацією щодо роботи відділу можливо:
- за телефонами: 098-427-34-03 та 099-653-58-25 (з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 14:00 години);
- надіславши листа на адресу електронної пошти: [email protected].
Читайте також: Як донеччанам отримати компенсацію за працевлаштованих ВПО?
Нагадаємо, 10 травня, в Україні стартувала державна програма «єВідновлення». У її межах громадяни зможуть отримати кошти на ремонт будинків, що постраждали через війну.
Фото: Марина Іванушкіна
Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео
А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!