У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт № 9128. Ініціатори пропонують обмежити використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі.
Законопроєкт № 9128 розміщений на сайті ВР.
Депутати пропонують заборонити висвітлення у комерційній рекламі військово-патріотичної тематики.
“Військово-патріотична тематика є матеріалом для створення позитивних стереотипів проукраїнську міць, анекдотів і жартів про ворогів та їхнє керівництво, мотивуючих та іронічних відео та мемів. Ці специфічні жанри націлені на колективні емоції, і в такий спосіб виконують терапевтичну і мобілізаційну роль для суспільства, яке перебуває в стані посиленого стресу”, – йдеться в пояснювальній записці.
Депутати наголошують, що багато прикладів такого креативу є вдалими і допомагають підтримувати віру в перемогу, а також зміцнюють довіру людей до військового керівництва і державних інституцій.
Напій, який викликав обурення в українців. Фото: з відкритих джерел
“Водночас, останнім часом спостерігається експлуатація цієї тематики в комерційних цілях. Прикро, що в маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів та послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань”, — пояснюють доцільність законопроєкту депутати.
Як приклад, наводять реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, продуктів харчування, зокрема ТМ Героїчна “Буча Комбуча” зі смаком цитрусу, чи насіння редису «Азовсталь».
На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує, тож законопроєкт № 9128 має на меті обмежити використання військовопатріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі.
Редиска “Азовсталь”. Фото: Фейсбук
Фото: Фейсбук
Читайте також: Як росіяни поширюють фейк, що поляки продають ікони з Бахмута
Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.
А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!