Пришвидшить розкриття злочинів: Донецький НДЕКЦ відкрився у Дніпрі

Семаковська Тетяна 18:04, 20 Березня 2023

641872b91dbaf239693355 922a4Після окупації Донецька експерти (НДЕКЦ) Донецького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України базувалися в трьох містах – Маріуполі, Краматорську та Слов’янську.  Однак, повномасштабним вторгненням фахівці були вимушені виїхати за межі Донеччини та продовжили працювати з різних міст. Сьогодні в Дніпрі відкрили повноцінний офіс НДЕКЦ.

Про це повідомляє поліція Донеччини.

Донецький НДЕКЦ відкрився у Дніпрі, тут є просторий офіс і сучасне обладнання. Фахівці повернулися до робочих місць, крім того, призначено нову керівницю. Наразі тут здійснюють 15 експертиз: дослідження зброї, наркотичних речовин, транспортних засобів, документів, трасологічні, вибухотехнічні дослідження тощо.

«Повноцінна робота НДЕКЦ забезпечить швидке розслідування кримінальних проваджень та спрямування їх до суду, що позитивно вплине на ефективність роботи поліції та стан безпеки. Наразі для тісної взаємодії з НДЕКЦ частину слідчого підрозділу розміщено в Дніпрі. В умовах бойових дій ми докладаємо всіх зусиль, аби наші громадяни максимально швидко отримували справедливе правосуддя», – зазначив начальник Головного управління Нацполіції в Донецькій області Руслан Осипенко.

За три місяці 2023 року судові експерти Донецького НДЕКЦ МВС виконали близько 1500 експертиз. 

641872ba0e2b8702956114 39b4f

Донецький НДЕКЦ у Дніпрі. Фото: Нацполіція

  1. 950 експертиз провели з дослідження наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, сильнодіючих і отруйних лікарських засобів;
  2. 76 криміналістичних експертиз; 
  3. 34 вибухотехнічні експертизи;
  4. 309 товарознавчих експертиз:
  5. 66 експертиз обставин ДТП І технічного стану транспортних засобів тощо. 

Окрім того, фахівці центру взяли участь у проведенні 18 процесуальних дій. Згодом планується збільшити кількість експертиз, зокрема готується впровадження експертизи ДНК.

Фото: Нацполіція

Читайте також: Для бахмутян відкриють два медичні центри

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Семаковська Тетяна 13:00, 21 Грудня 2025
Застосунок “112” / фото МВС

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку.

Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

МВС запустило застосунок екстреної допомоги “112”

МВС презентувало застосунок екстреної допомоги “112”, який працює без мобільного зв’язку.

У разі критичної ситуації користувач здійснює дзвінок через застосунок, після чого оператор оцінює обставини та скеровує на місце відповідну службу — поліцію, рятувальників, медиків або газову службу.

Найбільш корисним застосунок є в укриттях або підвалах, де відсутній мобільний сигнал, у районах зі слабким чи нестабільним покриттям, а також під час аварій або перебоїв у роботі стільникових мереж.

Ми будемо розширювати функціональність “112”. Серед наступних кроків — опція виклику жестовою мовою, щоб сервіс був максимально доступним для всіх користувачів. 112 — це про можливість отримати допомогу за будь-яких умов. Навіть коли інші канали зв’язку недоступні“, — зауважив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

Як завантажити застосунок

Завантажити застосунок можна за одним із посилань нижче, яке відповідає операційній системі телефону:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Семаковська Тетяна 12:20, 21 Грудня 2025
Військові на фронті / фото Генштаб ЗСУ

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду за членом сім’ї, зокрема особою з інвалідністю I або II групи, тяжкохворим родичем чи за відсутності інших осіб, здатних забезпечити такий догляд.

Детальніше про те, як отримати акт перевірки сімейного стану — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як отримати акт перевірки сімейного стану

Від 15 липня 2025 року набули чинності зміни, якими врегульовано порядок отримання акту перевірки сімейного стану військовослужбовця. Документ є підставою для звільнення відповідно до абзаців 13 і 14 пункту 3 частини 12 статті 26 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

Отримати акт можна двома способами. Перший — подати рапорт на ім’я командира військової частини за затвердженою формою. Другий — безпосередньо через звернення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання особи, яка потребує догляду. Його можна подати як особисто, так і поштою.

Для нього необхідно подати оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів:

  • форму, затверджену наказом Міністерства оборони України;
  • документи, що підтверджують родинний зв’язок, наприклад, свідоцтво про народження або паспорт особи, яка потребує допомоги;
  • документи, що підтверджують потребу у догляді — довідка про встановлення інвалідності I або II групи, висновок медичної комісії про потребу у постійному догляді, або інші медичні документи (витяги з історії хвороби), якщо вони підтверджують неможливість самообслуговування людини;
  • документи, що підтверджують відсутність інших осіб, здатних здійснювати догляд (свідоцтво про смерть інших родичів, документи про інвалідність родичів тощо);
  • документи про склад сім’ї та спільне проживання (довідка про склад сім’ї, довідка про зареєстроване місце проживання);
  • інші додаткові документи за потреби (судові рішення, довідка з соцзахисту про призначення догляду тощо).

Після надходження рапорту або заяви командир військової частини протягом трьох днів надсилає запит до ТЦК та СП. Керівник центру впродовж одного дня призначає комісію, яка перевіряє сімейні обставини, вивчає документи, відвідує місце проживання та користується державними реєстрами.

Перевірка триває до десяти календарних днів, а у разі надсилання додаткових запитів — до 15 днів. За результатами складається акт перевірки сімейного стану у трьох примірниках, які надсилають військовій частині та військовослужбовцю не пізніше ніж за п’ять днів після оформлення документа.

Загальний строк від подання рапорту чи заяви до отримання акту може сягати 24 календарних днів. Новий порядок встановлює чітку процедуру дій для військовослужбовців, які потребують звільнення за сімейними обставинами.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку. Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр […]

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду […]

Важливо

Які медичні послуги можна отримати в бахмутській лікарні в Броварах: актуальний перелік

У Бахмутській лікарні в Броварах надають понад десяток послуг за пакетами медичної допомоги для відвідувачів. У закладі працює 68 лікарів. Які послуги за пакетами медичної […]

Важливо

Яку допомогу можуть отримати військові з Часів Яра

Часовоярська міська військова адміністрація має кілька програм, які передбачають грошову підтримку військовозобов’язаних, чинних військових, ветеранів та родин загиблих захисників. Про це на запит редакції Бахмут […]

На що українці можуть витратити “зимову тисячу”: перелік товарів та послуг

В Україні продовжується реалізація національної програми “Зимова підтримка”, в межах якої надають 1 000 гривень з державного бюджету. На що саме можна витратити кошти? Детальніше […]