
Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька основних документів.
Про те, як оформити дитину, котра народилася за кордоном — в матеріалі Бахмут IN.UA.
Як українцям зареєструвати народження дитини за кордоном
За межами України державну реєстрацію народження дитини проводять дипломатичні представництва та консульські установи України. Офіційне звернення та подальше проходження процедури дозволяє засвідчити народження дитини та отримати українське свідоцтво.
Реєстрація відбувається у два етапи
- батьки чи родичі (якщо батьки не можуть звернутися особисто) подають заяву — письмову або усну — до консульства України за місцем народження дитини або за місцем проживання батьків;
- після подання заяви консул проводить реєстрацію народження з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням прізвища, імені та по батькові.
Які документи потрібні
Для проходження реєстрації в дипломатичному представництві України за кордоном потрібно надати:
- документ медичного закладу про народження дитини або довідку від лікаря, який приймав пологи;
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків);
- документ, що підтверджує відомості про батька — свідоцтво про шлюб, заяву матері або батька про визнання батьківства.
Подати вказані документи із заявою потрібно не пізніше ніж через один місяць з дня народження.
У разі, якщо легалізацію не було проведено компетентним органом іншої держави, дипломатичним представництвом або консульством України, після повернення додому необхідно до відділу держреєстрації актів цивільного стану для реєстрації дитини.
Читайте також:
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!



