Як повернути квиток на поїзд та отримати кошти: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 11:00, 29 Березня 2025
Поїзд Укрзалізниці / фото ілюстративне, Укрзалізниця

Іноді пасажири змушені змінювати плани та повертати квитки на потяг. Причини можуть бути різні та пов’язаними як з особистими обставинами, так і проблем на стороні перевізника.

Детальніше про те, як повернути квиток поїзд Укрзалізниці у 2025 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як повернути квиток на поїзд Укрзалізниці 2025

Якщо ви купували квиток на поїзд у касі Укрзалізниці, тобто паперовий квиток, то і повертати його потрібно там, де купували. При поверненні квитка сума, яку касир віддасть клієнтові, буде меншою від тієї, що була сплачена спочатку. Комісія становитиме 60 гривень.

Крім того, існує ще один фактор, від якого залежить поворотна сума — те, коли громадянин чи громадянки здали квиток:

  • за добу до відправлення повернуть повну вартість квитка;
  • за 6 годин – повна вартість, але якщо це плацкарт – то 50%;
  • менш як 6 годин, але понад 1 години – повна вартість квитка, але за плацкарт гроші не повернуть.

При цьому варто ще зазначити те, що у випадках, коли рейс скасовує сам перевізник, то незалежно від того, коли це сталося, пасажиру можуть повернути повну вартість квитка.

Як повернути квиток на потяг, який купувався онлайн

Якщо квиток був куплений онлайн, то його також можна повернути та отримати кошти назад. Утім, існує декілька нюансів.

Для того, щоб повернути квиток, потрібно зайти на той самий сайт, де купували проїзний документ, і оформити повернення, дотримуючись підказок на сайті. Гроші повернуться на картку, з якої проводили платіж, протягом 30 банківських днів.

Якщо ж квиток купувався в застосунку Укрзалізниці, то для повернення коштів треба скористатися невеликою інструкцією:

  • обрати потрібний квиток в застосунку;
  • відкрити “меню” на ньому;
  • знайти пункт “Повернути квиток”;
  • обрати його та чекати, коли кошти повернуться.

Те, яку суму повернуть за квиток, як і у випадку з паперовими квитками, залежить від того, в який термін проїзний документ повернуто.

Повернути квиток можна й у випадку, якщо його купили у Приват24. Для цього потрібно:

  • зайти в застосунок та авторизуватися;
  • відкрити розділ “Архів залізничних квитків”;
  • обрати потрібний проїзний документ і натиснути кнопку “Повернуть квиток”.

Гроші за повернутий квиток надійдуть на картку протягом 2-3 робочих днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як зв’язатися з оператором Vodafone: гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:35, 31 Березня 2025
Vodafone / фото ілюстративне, Vodafone

Багато громадян та громадянок в Україні користується послугами Vodafone. Якщо виникають проблемні ситуації проблемні ситуації з послугами, то оптимальним рішенням буде дзвінок оператору мобільного зв’язку.

Детальніше про те, як подзвонити оператору Vodafone у 2025 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як подзвонити оператору Vodafone

Vodafone — одна з найпопулярніших компаній, яка надає послуги мобільного зв’язку в Україні. Її послугами користуються понад 10 мільйонів українців та українок.

Бренд має декілька робочих номерів, завдяки яким громадяни та громадянки можуть зв’язатися з оператором для розв’язання проблемних питань чи отримання додаткової інформації про умови власного тарифу.

Як зв’язатися з оператором Vodafone з мобільного номера в Україні

Подзвонити оператору можна за довідковим номером 111 / фото ілюстративне, iStock

Найпростішим способом зв’язку з оператором Vodafone вважається прямий дзвінок за простим номером — 111. Це довідковий номер, на якому працює автовідповідач, виконуючи рекомендації якого можна зв’язатися зі спеціалістами.

Як зв’язатися з оператором Vodafone зі стаціонарного телефона чи номера іншої мобільної мережі

Якщо виникає необхідність зв’язатися з оператором, але під рукою є лише стаціонарний телефон або гаджет з іншою мобільною мережею, тоді варто набирати 0 800 400 111.

Стандартно доведеться прослухати меню автовідповідача, виконуючи рекомендації якого можна зв’язатися зі спеціалістами.

Як зв’язатися з оператором Vodafone у роумінгу з-за кордону

Якщо виникають проблемні питання при роботі, але користувач або користувачка знаходяться з-за кордону, тоді треба подзвонити на спеціальний номер телефону — +380 (50) 040 0111.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як пройти фізичну ідентифікацію для отримання пенсій: деталі

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 30 Березня 2025
Фізична ідентифікація для отримання пенсій / фото ілюстративне, iStock

Нещодавно в Україні ухвалили зміни, які спростили процедуру отримання пенсій для деяких категорій громадян та громадянок, зокрема, тих, хто має статус ВПО чи проживає на ТОТ. Утім, вказані категорії зобов’язали хоча б раз на рік проходити ідентифікацію.

Редакція Бахмут IN.UA детальніше розповідає про те, як пройти фізичну ідентифікацію для отримання пенсій.

Фізична ідентифікація для пенсій 2025

Кабінет Міністрів ухвалив зміни, які уніфікують порядок виплати пенсій для всіх громадян України незалежно від місця проживання. Це дозволить ВПО, українцям за кордоном та жителям ТОТ отримувати виплати на рахунок будь-якого українського банку, а не лише Ощадбанку, як було раніше.

Також встановлено, що для отримання пенсійних виплат громадяни та громадянки, які тимчасово проживають за кордоном або проживають на ТОТ, мають хоча б раз рік проходити ідентифікацію. Вона має відбуватись щороку до 31 грудня.

Сама фізична ідентифікація — це процедура однозначного встановлення фізичної особи в один із зручних для людини способів, що здійснюється віддалено або особисто. Процедура діє в Україні з 2004 року для всіх отримувачів соціальних виплат.

Як пройти фізичну ідентифікацію

Пройти ідентифікацію можна у декілька способів:

  • офлайн, якщо громадянин чи громадянка перебувають на підконтрольній території та маєте можливість звернутись особисто до ПФУ;
  • онлайн, якщо громадянин чи громадянка знаходяться за кордоном або на ТОТ.

Які документи потрібні для проходження фізичної ідентифікації

Для проходження фізичної ідентифікації необхідно буде надати:

  • документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України або закордонний) як отримувача виплати або як законного представника/помічника отримувача виплати, у випадку дитини – свідоцтво про народження дитини.
  • відкритий рахунок у будь-якому банку України чи картку, на яку надходить пенсія.
  • пенсійне посвідчення.

Процедура проходження фізичної ідентифікації

Наразі діє три способи проходження фізичної ідентифікації для отримання пенсій.

Перший — це особисте відвідування територіальних органів ПФУ або банку, де відкритий пенсійний рахунок. Якщо громадянин чи громадянка знаходяться за кордоном, то вони можуть звернутися до закордонної дипломатичної установи України та отримати документ про посвідчення факту, що особа є живою, а потім написати заяву в довільній формі про продовження виплати пенсій та разом з документом відправити поштою на відділення ПФУ за місцем реєстрації.

Другий — авторизація в електронному кабінеті ПФУ за допомогою “Дія.Підпис”.

Третій — проходження ідентифікації по відеозв’язку. Для цього потрібно:

  • зайти на портал електронних послуг ПФУ;
  • обрати пункт “Ідентифікація у режимі відеоконференцзв’язку” у верхній частині екрана;
  • заповнити форму, яка з’явиться на екрані та вказати зручний спосіб проведення відеоідентифікації;
  • надання згоди на передачу даних та подача заявки.

Відеоідентифікація відбувається не раніше ніж за 10 робочих днів і не пізніше ніж 30 календарних днів з дати подання заяви. Для додаткового узгодження часу та способу проведення відеоідентифікації з громадянином чи громадянкою зв’яжеться працівник ПФУ.

Що буде, якщо не пройти фізичну ідентифікацію

Якщо не пройти фізичну ідентифікацію у вказаний термін, то пенсійний рахунок буде тимчасово заблокований, а пенсія не перераховуватиметься. Після проходження ідентифікації протягом року, виплата пенсії відновиться з дати її припинення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як зв’язатися з оператором Vodafone: гід

Багато громадян та громадянок в Україні користується послугами Vodafone. Якщо виникають проблемні ситуації проблемні ситуації з послугами, то оптимальним рішенням буде дзвінок оператору мобільного зв’язку. […]

14:35, 31.03.2025 Скопіч Дмитро

Як пройти фізичну ідентифікацію для отримання пенсій: деталі

Нещодавно в Україні ухвалили зміни, які спростили процедуру отримання пенсій для деяких категорій громадян та громадянок, зокрема, тих, хто має статус ВПО чи проживає на […]

12:00, 30.03.2025 Скопіч Дмитро
Кліщ 797d7

Експерт розповів, як захистити домашніх тварин від кліщів

Весна — досить небезпечна пора року для домашніх тварин, адже саме в цей період їх полюбляють атакувати кліщі. Паразити переносять різні інфекції та хвороби, якими […]

Як записатися в чергу на оформлення паспорта онлайн: інструкція для українців та українок

Паспорт громадянина України — це основний документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Він необхідний для здійснення операції у фінансовій та цивільно-правових сферах суспільства. […]

12:00, 29.03.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати пенсійне посвідчення: короткий гід на процедуру

Пенсійне посвідчення — це офіційний документ, що підтверджує статус пенсіонера. Воно надає право громадянам та громадянкам на отримання спеціальних соціальних пільг від ПФУ, зокрема, грошових […]

10:00, 29.03.2025 Скопіч Дмитро