Власна справа через “Дію”: як українцям отримати грант

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:40, 28 Листопада 2024
Грант для українців / фото ілюстративне, iStock

В Україні продовжує діяти спеціалізований грант, який дозволяє підприємцям та підприємицям отримати кошти на започаткування чи розвиток бізнесу. Процедура оформлення відбувається через застосунок “Дія”, що значно спрощує процес подачі заявки на отримання до 500 000 гривень.

Детальніше про те, як працює грантова програма через “Дію” та як нею скористатися, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Грант для українських підприємців

Щоб підтримати бізнес під час дії воєнного стану, в Україні розробили декілька грантових проєктів, які дозволяють громадянам відкрити власну справу чи розвивати вже наявну. Вони дозволяють отримати від 50 000 до 250 000 гривень, а для тих, чиє місце діяльності та місце реєстрації знаходиться в Харкові або Харківській області, розмір допомоги зросте до 500 тисяч гривень.

Отримані кошти можна витратити на:

  • придбання обладнання;
  • закупівлю сировини;
  • орендну плату (не більше 25% від суми гранту);
  • оренду обладнання;
  • маркетинг та рекламу; 
  • франчайзинг. 

Хто може скористатися програмою та які умови отримання гранту

Скористатися грантовою програмою через “Дію” можуть фізичні особи, що планують відкрити ФОП (Фізична особа-підприємець), дійсні ФОП та юридичні особи, які:

  • не перебувають і не працюють на тимчасово окупованій території України;
  • не працюють на території росії;
  • не перебувають під санкціями; 
  • щодо яких не порушували справи про банкрутство; 
  • які не притягувались до кримінальної відповідальності за корупцію; 
  • не мають заборгованості перед бюджетом;
  • не виробляють та/або не реалізують зброю, алкогольні напої, тютюнові вироби та не займаються обміном валют;
  • не є кредитними, страховими організаціями, інвестиційними, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами.

Головною ж умовою надання гранту є виконання певних дій. Кошти надаватимуться, якщо ви:

  • створите хоча б одне робоче місце;
  • здійснюватимете діяльність не менше 3 років;
  • сплачуватимете податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.

Як подати заявку

Подати заявку на грант можна через “Дію” / фото “Дія”

Подати заявку на отримання грошової допомоги на відкриття власної справи чи розвиток вже наявного бізнесу можна за допомогою вебпортала “Дія”. Для цього потрібно:

  • зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису;
  • заповнити онлайн-заявку за посиланням;
  • додати бізнес-план за вказаною формою (з прикладом відповідного бізнес-плану можна ознайомитися за посиланням);
  • підписати заявку електронним підписом та відправити.

Заявку розглядатимуть представники Державного центру зайнятості протягом 15 робочих днів. Про результати розгляду заявки додатково повідомлять в “Дії”.

Якщо представники Державного центру зайнятості погодили заявку на отримання грантової допомоги, то потрібно звернутися до найближчого відділення Ощадбанку протягом 20 робочих днів. Це необхідно для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання коштів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Район Нового ринку в Бахмуті: окупанти показали нові фото

Валентина Твердохліб 11:00, 28 Листопада 2024
ринку
Будинки по вулиці Ювілейна в Бахмуті / фото росджерела

На російських пропагандистських пабліках публікують нові кадри з Бахмута (джерела рф стверджують, що знімки були зроблені вчора, 27 листопада 2024 року). Росіяни показали, який вигляд має житловий масив у районі Нового ринку.

Редакція публікує ці кадри.

Бахмут, Ювілейна, район Нового ринку: фото з окупації

Російські окупанти показали нові фото з району, де розташовувався Новий ринок. У кадр потрапили житлові будинки по вулиці Ювілейна.

На фото видно, що район зазнав значних руйнувань під час бойових дій. Всі багатоповерхівки зруйновані. У будинках немає дахів, вікон, а подекуди й цілих під’їздів. Також на всіх будівлях є сліди пожеж.

ринку
Район Нового ринку в Бахмуті, листопад 2024 року / фото росджерела

Повністю зруйновані і всі торгові площі. Від магазинів і торгових місць залишилося тільки будівельне сміття.

ринку
Захаращена територія в районі Нового ринку / фото росджерела

Загалом територія в районі Нового ринку захаращена. Всюди лежать уламки будівель і росте сухостій.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Довідка ОК-7: що це та для чого вона потрібна ВПО

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:25, 28 Листопада 2024
Оформити довідку ОК-7 можна в онлайн / фото ілюстративне, pixabay

Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального внеску та страховий стаж за період із 2011 року. Довідку можуть вимагати й для отримання й під час отримання допомоги від різних благодійних організацій.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що це документ, для чого він потрібен та як його оформити.

Що таке довідка ОК-7

Довідка ОК-7 — документ, який містить інформацію про страховий стаж і заробітну плату, з якої сплачується єдиний соціальний внесок з 2011 року. Вона зазвичай використовується для визначення страхового стажу, на основі якого йде розрахунок сум лікарняних виплат, допомоги по безробіттю тощо.

Як отримати довідку ОК-7

Вебпортал електроних послуг ПФУ / фото ПФУ

Наразі отримати довідку ОК-7 можна декількома способами.

Перший — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема через застосунок ПФУ). Для цього потрібно:

  • натиснути “Вхід” та авторизуватися на порталі або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис;
  • обрати розділ “Комунікації з ПФУ” та пункт “Додати запит на отримання електронних документів”;
  • обрати в полі “Тип звернення” необхідну довідку;
  • заповнити необхідні дані, при цьому деякі загальні вже будуть заповнені системою;
  • надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
  • натиснути “Відправити до ПФУ”.

Другий — через вебпортал “Дія”. Для отримання довідки цим способом необхідно:

  • зареєструватися або авторизуватися на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
  • обрати розділ “Послуги” та знайти там оформлення Довідки ОК-7;
  • перевірити коректність своїх даних у профілі, оновити їх за необхідності, надіслати запит на довідку.

Як отримати Довідку ОК-7 офлайн 

Третій — офлайн. Ви можете звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із запитом на отримання довідки ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб. При цьому можуть знадобитися наступні документи:

  • копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
  • документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта;
  • документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування;
  • документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу.

Документація готуватиметься протягом 15 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро