Субсидія на комуналку: як її отримати на опалювальний сезон 2023-2024, інструкція

Семаковська Тетяна 14:15, 21 Вересня 2023
Нарахування субсидії/ фото з відкритих джерел

У 2023-2024 році українці зможуть отримати субсидію на опалювальний період, вона надається на оплату житлово-комунальних послуг та витрати на управління багатоквартирним будинком. Субсидія призначається з моменту звернення громадян.

Про це повідомляє ГУ ПФУ в Донецькій області.

Як нараховують субсидії?

Субсидії розраховуються на два періоди: 

  • на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня;
  • на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.

Відомо, що в новому опалювальному сезоні 2023-2024 років розрахунок субсидії буде проведено автоматично для всіх людей, кому було призначено субсидію на неопалювальний період 2023 року або чия субсидія склала 0,00 грн.

Тобто, якщо ви вже отримували субсидію під час неопалювального сезону, або вам було призначено нульову субсидію у літній період, не потрібно звертатися додатково за виплатою.

Як самостійно подати заяву на призначення субсидії онлайн?

  1. Заходимо на сайт Пенсійного Фонду України.
Сайт ПФУ

2. Натискаємо кнопку “Вхід”.

Вхід в систему

3. Вхід у систему робимо за КЕП – це кваліфікований електронний підпис.

Заходимо у систему, вбиваючи дані

4. Обираємо кнопку “Заява на житлову субсидію на пільгу”.

Перед вами буде віконечко з інструкцією

5. Далі обираємо кнопку “Заява про призначення та надання житлової субсидії”, тиснемо кнопку продовжити.

Оберіть вказану кнопку на екрані
Натисніть опцію “Головне управління ПФУ в Донецькій області”.

6. Вибираємо опцію “Головне управління ПФУ в Донецькій області”.

Внесіть дані у бланк
Всі дані вбиваємо уважно

7. Перед вами відкривається бланк, тут потрібно внести власні дані.

Обираємо пункт 103

8. Бачимо, пункт 103, його обираємо для надання послуги з розподілу природного газу.

Заповнюємо дані членів родини

9. Вносимо особисті дані.

Вносимо дані про дохід членів родини

10) Заповнюєм всі дані про дохід рідних, далі обираєм кнопку додати файл та сформувати заяву.

Так виглядає сформована заява

11. Заяву надсилаємо до Пенсійного фонду, перед тим наклавши цифровий підпис.

Статус Вашої заяви буде оновлюватися у Вашому кабінеті

12. Слідкуємо за оновленням статусу заяви, це займає кілька робочих днів.

Нові зміни при призначенні субсидії

При розрахунку житлової субсидії з жовтня 2023 року враховуються доходи членів домогосподарства за І та ІІ квартали 2023 року. Крім того, враховуватимуть й доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року.

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Семаковська Тетяна 13:00, 21 Грудня 2025
Застосунок “112” / фото МВС

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку.

Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

МВС запустило застосунок екстреної допомоги “112”

МВС презентувало застосунок екстреної допомоги “112”, який працює без мобільного зв’язку.

У разі критичної ситуації користувач здійснює дзвінок через застосунок, після чого оператор оцінює обставини та скеровує на місце відповідну службу — поліцію, рятувальників, медиків або газову службу.

Найбільш корисним застосунок є в укриттях або підвалах, де відсутній мобільний сигнал, у районах зі слабким чи нестабільним покриттям, а також під час аварій або перебоїв у роботі стільникових мереж.

Ми будемо розширювати функціональність “112”. Серед наступних кроків — опція виклику жестовою мовою, щоб сервіс був максимально доступним для всіх користувачів. 112 — це про можливість отримати допомогу за будь-яких умов. Навіть коли інші канали зв’язку недоступні“, — зауважив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

Як завантажити застосунок

Завантажити застосунок можна за одним із посилань нижче, яке відповідає операційній системі телефону:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Семаковська Тетяна 12:20, 21 Грудня 2025
Військові на фронті / фото Генштаб ЗСУ

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду за членом сім’ї, зокрема особою з інвалідністю I або II групи, тяжкохворим родичем чи за відсутності інших осіб, здатних забезпечити такий догляд.

Детальніше про те, як отримати акт перевірки сімейного стану — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як отримати акт перевірки сімейного стану

Від 15 липня 2025 року набули чинності зміни, якими врегульовано порядок отримання акту перевірки сімейного стану військовослужбовця. Документ є підставою для звільнення відповідно до абзаців 13 і 14 пункту 3 частини 12 статті 26 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

Отримати акт можна двома способами. Перший — подати рапорт на ім’я командира військової частини за затвердженою формою. Другий — безпосередньо через звернення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання особи, яка потребує догляду. Його можна подати як особисто, так і поштою.

Для нього необхідно подати оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів:

  • форму, затверджену наказом Міністерства оборони України;
  • документи, що підтверджують родинний зв’язок, наприклад, свідоцтво про народження або паспорт особи, яка потребує допомоги;
  • документи, що підтверджують потребу у догляді — довідка про встановлення інвалідності I або II групи, висновок медичної комісії про потребу у постійному догляді, або інші медичні документи (витяги з історії хвороби), якщо вони підтверджують неможливість самообслуговування людини;
  • документи, що підтверджують відсутність інших осіб, здатних здійснювати догляд (свідоцтво про смерть інших родичів, документи про інвалідність родичів тощо);
  • документи про склад сім’ї та спільне проживання (довідка про склад сім’ї, довідка про зареєстроване місце проживання);
  • інші додаткові документи за потреби (судові рішення, довідка з соцзахисту про призначення догляду тощо).

Після надходження рапорту або заяви командир військової частини протягом трьох днів надсилає запит до ТЦК та СП. Керівник центру впродовж одного дня призначає комісію, яка перевіряє сімейні обставини, вивчає документи, відвідує місце проживання та користується державними реєстрами.

Перевірка триває до десяти календарних днів, а у разі надсилання додаткових запитів — до 15 днів. За результатами складається акт перевірки сімейного стану у трьох примірниках, які надсилають військовій частині та військовослужбовцю не пізніше ніж за п’ять днів після оформлення документа.

Загальний строк від подання рапорту чи заяви до отримання акту може сягати 24 календарних днів. Новий порядок встановлює чітку процедуру дій для військовослужбовців, які потребують звільнення за сімейними обставинами.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

5 bade5

Громадська рада в Бахмуті розгляне питання підготовки до опалювального сезону, газопостачання, призначення субсидій

На наступному засіданні Громадської ради, що створена при виконкому Бахмутської міської ради перед представниками громадських організацій, профспілок і ОСББ будуть виступати представники органів і управлінь […]

79778414 763817544115391 7123145501695803392 n 526b2

Самовільне регулювання теплового лічильнику – хто несе відповідальність?

По вулиці Сибірцева, 148 одна з мешканців будинку на свій розсуд відключає прилад теплового  обліку, інших мешканців не допускає до нього.  Від цього мешканці будинку […]

01 4ffec

Субсидія по новому: ТОП-7 міфів про умови надання допомоги від держави

З 1 травня 2018 року в Україні діє нова програма житлових субсидій. За два місяці в суспільстві з’явилося чимало міфів навколо змін у порядку призначення […]