Птахівництво та теплиці: на що домогосподарства Добропілля можуть отримати гранти

Воловідник Каріна 17:20, 22 Серпня 2024
Теплиці / фото з відкритих джерел

У Добропільській громаді Покровського р-ну домогосподарства можуть отримати від 26 до 36 тис. грн. Допомогу надають аби забезпечити прожитковий мінімум вразливих сімей регіону. Кількість грантів обмежена. 

Про це йдеться на сайті Естонської ради у справах українських біженців, які є ініціаторами допомоги.

 До 36 тис.грн: кому і для чого надається фінансова допомога

Грантові кошти надаються безоплатно в рамках програми екстренної підтримки. 

Подати заявку на участь можуть домогосподарства, котрі проживають на території Добропільської громади Донецької області і через війну втратили засоби для забезпечення своїх сімей.

Технічний керівник проєкту Ірина Ковалевич зазначає, що кількість грантів обмежена. 

Перевага у наданні допомоги надається домогосподарствам:

  • які є внутрішньо переміщеним;
  • з дітьми, очолювані одинокою матір’ю/ одиноким батьком;
  • в яких жінка виступає єдиним годувальником;
  • з вагітними жінками;
  • з 3 і більше дітьми до 18 років;
  • з дітьми до 2 років;
  • з особами з інвалідністю 1 або 2 групи;
  • з особами, які мають тяжкі захворювання та потребують дороговартісного лікування;
  • які складаються з людей похилого віку (60+);
  • в яких повністю або частково зруйноване житло;
  • члени яких отримали поранення або загинули внаслідок активних бойових дій.

Також у пріоритеті – заявники, що не мають постійної роботи чи доходу.

Передбачається, що за отримані кошти сімʼї зможуть придбати товари та послуги, які дозволять їм самостійно отримувати продукти харчування та / або дохід для покриття базових потреб. 

Зокрема, грант надається для запуску або відновлення господарської діяльності. Це на такі її види як:

  • тваринництво: виробництво яєць або будь-яких видів м’яса
  • виробництво молочної продукції 
  • птахівництво
  • городництво: вирощування овочів та фруктів в теплицях та на городі, тощо
  • бджолярство: розведення та отримання продуктів бджолярства
  • інші види сільського господарства
  • виробництво харчової продукції: випічка, виготовлення напівфабрикатів, хлібу, тортів тощо
  • надання послуг: пошив або ремонт одягу, ремесла, будівництво або ремонт, побутові послуги, послуги краси тощо

Як отримати допомогу

Для того, аби отримати кошти необхідно заповнити онлайн-форму за цим посиланням.

Фахівці після отримання заявки переглядають її. Якщо від заявника буде потрібна додаткова інформація, то його/її  повідомлять про це електронною поштою, зазначеною у формі. Розглядають заявку до 3х тижнів з моменту її отримання. 

У разі схвального рішення, з заявником укладуть письмову угоду, а гроші перекажуть на його/її банківський рахунок. Максимальна сума гранту становитиме від 26 тис. до 36 тис.грн на домогосподарство в залежності від діяльності.

Кожне домогосподарство оцінюють індивідуально. За соціально-економічними критеріями та вразливостями. Всі вразливості необхідно підтвердити відповідними документами. На сайті Ради зазначено, що наявність категорії є необхідною умовою для участі в програмі, але не є гарантією отримання допомоги..

Заявка не буде схвалена, якщо заявник хоче/планує використати кошти для покращення умов своєї діяльності або покрити витрати на навчання. 

В організації зазначають, що заявки прийматимуться до 31 жовтня за наявності фінансування.

До слова, за даними кластеру Продовольчої Безпеки та Засобів до Існування (FSL) допомоги засобів до існування в Донецькій області на 2024 рік потребують 310 тисяч людей, з них 190 тисяч вже отримали допомогу.  

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Семаковська Тетяна 18:00, 13 Листопада 2025
Військові / фото Генштаб

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до відповідної комісії довідку та інші документи, що засвідчують виконання бойових або службових завдань.

Детальніше про те, які документи потрібні для підтвердження участі у бойових діях — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Які документи потрібні, щоб підтвердити УБД

Для надання статусу учасника бойових дій (УБД) військовослужбовцю, який брав безпосередню участь у бойових діях, командир військової частини або органу військового управління протягом 30 календарних днів зобов’язаний подати на розгляд комісії довідку про участь військового у виконанні бойових чи службових завдань.

Отримати посвідчення УБД в Україні наразі можуть наступні категорії громадян:

  • військові Збройних Сил України;
  • військові Територіальної оборони України;
  • військові Нацгвардії України;
  • представники СБУ;
  • представники Служби зовнішньої розвідки;
  • представники Держприкордонслужби;
  • представники Державної спеціальної служби транспорту;
  • військовослужбовці з військових прокуратур;
  • поліцейські;
  • особи рядового, начальницького складу ДСНС, Державної кримінально-виконавчої служби;
  • особи, які з 24 лютого по 25 березня 2022 відповідно до Закону України Про забезпечення участі цивільних осіб в захисті України у складі добровольчих формувань у взаємодії із ЗСУ, ДПСУ, Нацполіцією, НГУ, СБУ та іншими утвореними відповідно до законів України формуваннями брали участь у здійсненні заходів, необхідних для забезпечення оборони України;
  • співробітники Служби судової охорони, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та брали безпосередню участь в супротиві ворогу.

Зазначимо, що статус УБД можуть отримати як чинні службовці, так і звільнені зі служби.

Довідка оформлюється на підставі щонайменше одного з таких документів:

  • бойове донесення;
  • журнал бойових дій (оперативних завдань);
  • вахтовий журнал;
  • польотний лист;
  • книга служби;
  • наказ про залучення до бойових або службових заходів;
  • відомості про виконання розвідувальних завдань;
  • довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва).

У документі обов’язково має бути вказано розділ “Перебування в районах ведення бойових дій”, де зазначаються конкретні області, райони та населені пункти, у яких військовослужбовець виконував завдання.

Ці дані потрібні для перевірки відповідності територій районам воєнних (бойових) дій, визначених наказами Головнокомандувача Збройних сил України.

Як оформити статус УБД офлайн

Для того, щоб військовослужбовець, демобілізований або їх представники, могли оформити статус УБД потрібно звернутися зі спеціальною заявкою до Комісії того органу військового управління, якому підпорядкована військова частина, де військовослужбовець проходить або проходив військову службу.

При цьому потрібно надати наступні документи:

  • заява у паперовій формі;
  • згода на збір та обробку персональних даних;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри на матовому папері, зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки (для осіб, звільнених з військової служби, які отримуватимуть посвідчення УБД у ТЦК, не додаються);
  • документи, які містять докази та підтверджуючі факти виконання військовим або особою, звільненою з військової служби, особисто або у складі військової частини (органу, підрозділу), установи та закладу бойових (службових) завдань для захисту України.

У випадку, якщо заявник не знає, якому органу військового управління підпорядкований його підрозділ, то заявку необхідно надіслати на адресу виду (роду) військ, якому він підпорядкований, або напряму до МОУ.

Як оформити УБД в Дії

Оформлення УБД в Дії значно спростило процес формування лише заяви на отримання відповідного статусу, яку потім особа має передати своєму командиру, під керівництво якого вона воювала, або напряму до Комісії. 

Якщо мова йде звільненого з військової служби або їх представника, то потрібно сформувати заявку, підписати її за допомогою Дія. Підпис, а потім відправити на адресу електронної пошти [email protected]. При цьому потрібно додати ще:

  • згоду на збір та обробку персональних даних в 1 примірнику;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри в електронному вигляді у форматі JPG чи JPEG. Зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки;
  • документи, які містять докази та підтверджують факт особою бойових (службових) завдань.

Строк надання послуги становить 30 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як зареєструвати народження дитини за кордоном: покрокова інструкція для українців

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:00, 12 Листопада 2025
Народження дитини за кордоном / фото ілюстративне, iStock

Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька основних документів.

Про те, як оформити дитину, котра народилася за кордоном — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як українцям зареєструвати народження дитини за кордоном

За межами України державну реєстрацію народження дитини проводять дипломатичні представництва та консульські установи України. Офіційне звернення та подальше проходження процедури дозволяє засвідчити народження дитини та отримати українське свідоцтво.

Реєстрація відбувається у два етапи

  • батьки чи родичі (якщо батьки не можуть звернутися особисто) подають заяву — письмову або усну — до консульства України за місцем народження дитини або за місцем проживання батьків;
  • після подання заяви консул проводить реєстрацію народження з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням прізвища, імені та по батькові.

Які документи потрібні

Для проходження реєстрації в дипломатичному представництві України за кордоном потрібно надати:

  • документ медичного закладу про народження дитини або довідку від лікаря, який приймав пологи;
  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків);
  • документ, що підтверджує відомості про батька — свідоцтво про шлюб, заяву матері або батька про визнання батьківства.

Подати вказані документи із заявою потрібно не пізніше ніж через один місяць з дня народження.

У разі, якщо легалізацію не було проведено компетентним органом іншої держави, дипломатичним представництвом або консульством України, після повернення додому необхідно до відділу держреєстрації актів цивільного стану для реєстрації дитини.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до […]

Як зареєструвати народження дитини за кордоном: покрокова інструкція для українців

Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька […]

17:00, 12.11.2025 Скопіч Дмитро

В Україні підвищили виплати при народженні дитини до 50 тисяч гривень

В Україні суттєво збільшили соціальні виплати для молодих батьків. Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає 50 тисяч гривень при народженні дитини. Крім того, він вводить […]

Важливо

Як сім’ям з дітьми з СМА евакуюватися до Німеччини: пояснення засновника Be An Angel

Німецька благодійна організація Be An Angel продовжує евакуацію українських родин. Зокрема у 2025 році є можливість евакуюватися за кордон родинам з дітьми зі спінальною м’язовою […]

Хто в Україні має право не платити повну вартість комуналки у 2025-2026 роках

В Україні діє система державних пільг, яка дозволяє окремим категоріям громадян не сплачувати повну вартість комунальних послуг. Держава частково або повністю компенсує витрати на оплату […]