Main menu

1513782374 ar75ak16p38 6627eПідприємство перевізник має на меті залучити новітні технології до розрахунків с пасажирами. Хочуть підвищити прибуток та відстежувати фактичний пасажиропотік, установивши систему електронних валідаторів. Пропонується роздавати пільговий квиток через Управління праці та соціального захисту, але таким чином знову будуть обмежені права пенсіонерів та громадян інших пільгових категорій, що не проживають в Бахмуті. І будь хто з пасажирів зможе оскаржити питання в судовому порядку.

Можливість впровадження електронного квитка в бахмутських тролейбусах розглядалося на другому засідання Наглядової ради, що була створена при підприємстві. Нажаль знайти повний склад наглядової ради у відкритому доступі ми не змогли, але побачивши інформацію про засідання на сайті Бахмутської міськради зв’язалися з одним з представників громадськості.

«Ми заслухали звіт про роботу підприємства і актуальними залишаються питання великої кількості пільгової категорії, яку не в змозі покрити місцевий бюджет. Закон про безоплатний проїзд діє, але нажаль ніхто не рахує, чи спроможні місцеві громади його виконати. Ускладнює ситуацію підвищення вартості електроенергії. Ми дізнались, що на підприємстві є проблеми з підготовкою водіїв. Зараз є ліцензії у навчальних закладів в Краматорську та Києві, водії не хочуть туди їхати на чотири місяці. Ми запропонували керівництву підприємства вивчити можливість отримання такої ліцензії бахмутським вузам. Що до введення електронного квитка, нам представили досвід Білої Церкви, де після введення такої системи підвищився дохід підприємства на 35%, але ми не почули відповіді на багато питань, зокрема це перевезення пасажирів пільгової категорії, що не зареєстровані в місті», - повідомила член Наглядової ради при КП «Бахмутелектротранс» Людмила Скіба.

Начальник Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Сергій Чорноіван, повідомив, що електронний підрахунок значно полегшить облік громадян пільгової категорії, за яких місцевий бюджет через Управління праці та соцзахисту виплачує підприємству. Щоб встановити пункти продажу квитків на зупинках та термінали в тролейбусах, хочуть залучити відповідну організацію, що готова надати обладнання у вигляді інвестиції. Повертати свій вклад будуть з прибутку, який підприємство отримає при збільшенні зборів майже на третину (це досвід інших міст).

«Пропонується ввести одноразовий квиток та багаторазовий квиток, і зменшити вартість при придбанні більшої кількості квитків. Ми бачимо в цій системі багато переваг, але є питання, що треба вирішити, одне з них це перевезення пільгової категорії, і члени Наглядової ради попросили краще опрацювати це питання», - додав Чорноіван.