Жителі Соледарської громади можуть отримати матеріальну допомогу. Вона передбачена міською Програмою соціального захисту пільгових категорій населення, соціальної підтримки, адаптації та інтеграції внутрішньо переміщених осіб та/або евакуйованих осіб.
Про це повідомляє Соледарська МВА.
Хто та скільки грошей може отримати
Подати заяву на отримання допомоги можуть люди похилого віку, люди з інвалідністю та діти з інвалідністю. Їм допомога надається в наступних випадках:
- тяжка хвороба (онкологічне захворювання – 5 тисяч гривень, захворювання серця, нирок, печінки, цукровий діабет – від 1 до 5 тисяч гривень);
- проходження лікування методом програмного діалізу або поранення, отримані внаслідок бойових дій – від 2 до 5 тисяч гривень;
- ускладнення внаслідок операції або довготривалого стаціонарного лікування, яке відбулося протягом останніх шести місяців до дати звернення – від 3 до 5 тисяч гривень.
Також на допомогу можуть розраховувати люди у складних життєвих обставинах. Їм допомога надаються у випадках:
- часткова або повна втрата рухової активності чи пам’яті у розмірі – від 3 до 5 тисяч гривень;
- невиліковні хвороби та хвороби, що потребують тривалого лікування – від 1 до 5 тисяч гривень;
- потреба у забезпеченні технічними та іншими засобами реабілітації осіб, які не мають інвалідності (окрім зубопротезування) – 3 тисячі гривень;
- безробіття, малозабезпеченість та інші обставини з негативним впливом – від 1 до 5 тисяч гривень.
Діти-сироти можуть отримати 2 тисячі гривень допомоги, а дитячі будинки сімейного типу – 8 тисяч гривень.
Багатодітні родини – 1 тисяча гривень на дитину, але не більше 5 тисяч гривень на сім’ю.
Розмір матеріальної допомоги визначається комісією для кожної людини окремо. При цьому враховуються вік, стан здоров’я, соціальне становище та життєві обставини, в яких опинилася людина.
Які документи треба для отримання грошової допомоги
Для отримання матеріальної допомоги, громадяни мають надати заяву та прикласти до неї:
- копію паспорта;
- копію свідоцтва про народження у разі звернення в інтересах дитини;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (для громадян, які через релігійні переконання його не мають – копія сторінки паспорта з відповідною відміткою);
- копію пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, посвідчення про наявність пільги (за наявності);
- копію висновку медико-соціальної експертної комісії (для осіб з інвалідністю);
- копію висновка лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності;
- документ медичної установи (довідка медичного закладу, виписка із медичної карти хворого);
- інші документи, які підтверджують обставини, у яких перебуває заявник (за наявності);
- копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
- реквізити особистого банківського рахунку;
- копію трудової книжки (за наявності).
Заяву та всі необхідні документи про надання матеріальної допомоги треба подати в Управління соціального захисту населення наступними способами:
- Новою Поштою (за рахунок відправника): м.Київ відділення 120 Катасонова Анастасія 0953443583.
- Особисто за попереднім записом:
- м.Київ, вул.Бориславська, 72/3, 0954630657; м.Дніпро вул.Мандриківська, 47, 0500654004; м.Черкаси, вул. Добровольського, 20, 0509809814.
Читайте також:
- Чи можна отримати гроші від ЮНІСЕФ у 2024 році. Пояснення
- Учні-переселенці, які живуть у Києві, можуть безоплатно користуватися громадським транспортом
- В Україні хочуть модернізувати програму “єОселя”: які зміни передбачені для ВПО
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!