Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального внеску та страховий стаж за період із 2011 року. Довідку можуть вимагати й для отримання й під час отримання допомоги від різних благодійних організацій.
Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що це документ, для чого він потрібен та як його оформити.
Що таке довідка ОК-7
Довідка ОК-7 — документ, який містить інформацію про страховий стаж і заробітну плату, з якої сплачується єдиний соціальний внесок з 2011 року. Вона зазвичай використовується для визначення страхового стажу, на основі якого йде розрахунок сум лікарняних виплат, допомоги по безробіттю тощо.
Як отримати довідку ОК-7
Наразі отримати довідку ОК-7 можна декількома способами.
Перший — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема через застосунок ПФУ). Для цього потрібно:
- натиснути “Вхід” та авторизуватися на порталі або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис;
- обрати розділ “Комунікації з ПФУ” та пункт “Додати запит на отримання електронних документів”;
- обрати в полі “Тип звернення” необхідну довідку;
- заповнити необхідні дані, при цьому деякі загальні вже будуть заповнені системою;
- надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
- натиснути “Відправити до ПФУ”.
Другий — через вебпортал “Дія”. Для отримання довідки цим способом необхідно:
- зареєструватися або авторизуватися на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
- обрати розділ “Послуги” та знайти там оформлення Довідки ОК-7;
- перевірити коректність своїх даних у профілі, оновити їх за необхідності, надіслати запит на довідку.
Як отримати Довідку ОК-7 офлайн
Третій — офлайн. Ви можете звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із запитом на отримання довідки ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб. При цьому можуть знадобитися наступні документи:
- копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
- документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта;
- документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування;
- документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу.
Документація готуватиметься протягом 15 днів.
Читайте також:
- Підримка ВПО на Полтавщині: як допомагають переселенцям у Коломацькій громаді
- Переселенцям, які живуть в Івано-Франківській громаді, видаватимуть продуктові набори
- Нова грошова допомога для ВПО: люди з інвалідністю та діти отримають 6500 гривень
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!