
4 липня 2024 року Бахмутська районна державна адміністрація анонсувала формування Ради ВПО. Але станом на 30 січня 2025 року склад Ради ВПО досі не затверджений.
Про це редакція дізналась у відповідь на запит від Бахмутської районної державної адміністрації.
Рада ВПО при Бахмутській РДА
Рада ВПО — це консультативно-дорадчий орган, який може лобіювати та захищати права внутрішньо переміщених осіб. Така рада, наприклад, вже сформована при Бахмутській міській військовій адміністрації. Її формування почали вкінці серпня 2024 року, а вже 28 вересня 2024 року провели перше засідання з утвердженим складом Ради ВПО. Бахмутська РДА анонсувала формування Ради ВПО 4 липня 2024 року, але досі не сформувала. Її склад не затверджений, робота по формування Ради триває.

Причиною незатвердження Ради ВПО назвали те, що “наразі відсутні звернення кандидатів, які відповідають вимогам для включення до складу Ради ВПО”. У відповіді додали, що постійно оновлюють оголошення щодо формування складу Ради ВПО, допоки не наберуть необхідну кількість людей.

Як подати заяву до Ради ВПО?
Відбір членів Ради ВПО здійснюється на підставі поданих до Бахмутської райдержадміністрації, районної військової адміністрації внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань, благодійними організаціями документів в електронній та/або паперовій формі, а саме:
- заяви у довільній формі, в якій зазначається про готовність працювати, а також інформація про входження до складу інших консультативно-дорадчих органів, відсутність конфлікту інтересів;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
- документа про освіту (за наявності);
- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради ВПО;
- 5) резюме із зазначенням контактного номера телефону та адреси електронної пошти кандидата (за наявності);
- 6) довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, сформованої засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання чи благодійної організації щодо включення до складу Ради ВПО свого представника з інформацією про діяльність організації щодо забезпечення та захисту прав внутрішньо переміщених осіб і реалізації проектів у межах Бахмутського району Донецької області.
Основними критеріями відбору кандидатів у члени Ради ВПО, які оцінює Бахмутська райдержадміністрація, районна військова адміністрація, є бажання працювати на громадських засадах, активна участь у громадській діяльності, наявність особистих досягнень або реалізованих проєктів у сфері захисту ВПО. наявність конкретних пропозицій щодо особистого вкладу в реалізацію завдань Ради ВПО.
До складу Ради також можуть доєднатись активна молодь, якій виповнилось 18 років. Важливо, щоб місцем вашого фактичного проживання були адміністративно-територіальні одиниці Бахмутського району Донецької області. Також заяви можуть надсилати від громадських об’єднань та благодійних організацій, діяльність яких спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проектів у межах Бахмутського району Донецької області.
Документи надсилайте управлінню соціального захисту населення Бахмутської райдержадміністрації на адресу: бульвар Слави буд.46а м. Дніпро або на електрону пошту bahmutskoirdaupszn@gmail.com (із зазначенням у темі листа “Заява кандидата до складу Ради ВПО”).
Читайте також:
- Рада ВПО при Бахмутській МВА: хто туди входить та що робили за 2023-2024 роки
- Бахмут-Гоща: перспективи побудови житла для ВПО. Розпитали у влади Бахмута й Гощі
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!