Дія.Підпис — сучасний електронний підпис, який використовують для підписання документів та оформлення послуг застосунку та на порталі Дія. Він також створює можливість для авторизації в спеціальних застосунках і на сайтах партнерів Дії.
Детальніше про те, що це таке, як його оформити та використовувати, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.
Дія.Підпис: як зробити
Електронний підпис є важливим інструментом для сучасних громадян і бізнесу, адже він суттєво спрощує взаємодію з документами в будь-якому місці. Спеціалісти застосунку Дія створили універсальний інструмент, який дозволяє це робити. Він називається Дія.Підпис
Для отримання можливості підписувати документи електронним підписом потрібно увійти до застосунку Дія та обрати розділ “Меню”. Вже там необхідно знайти “Дія.Підпис” та пройти процедуру створення. В кінці потрібно сформувати 5-значний код, який надалі використовуватиметься для підтвердження підпису.
Як підписати документ Дія.Підписом
Для того, щоб автентифікуватись чи підписати документ на сайті за допомогою Дія.Підпис, необхідно:
- обрати розділ “Дія.Підпис”;
- просканувати спеціальний QR-код з документом;
- зчитати особистий ключ шляхом сканування обличчя (перевірки за фото) та вводу пароля до особистого ключа;
- якщо автентифікація пройшла успішно, то система передає ваші персональні дані, що дозволить вас ідентифікувати.
Читайте також:
- Уряд оновив перелік тимчасово окупованих територій та зон бойових дій: ситуація на Донеччині
- З російської окупації в Європу: як виїхати до країн ЄС з українським паспортом
- 10 000 доларів на власну справу: як молоді з малих громад отримати грант від США
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!