По вулиці Сибірцева, 148 одна з мешканців будинку на свій розсуд відключає прилад теплового обліку, інших мешканців не допускає до нього. Від цього мешканці будинку страждають від холоду, в квартирах – цвіль. Керівництво ТОВ “Бахмут Енергія” вплинути на це може, але обіцяє допомогти в обмеженні доступу, у разі спільної домовленості між мешканцями.
“Ви подивиться, в якому стані моя квартира! Всюди цвіль, шпалери відклеїлися, холод страшенний!”, – розказує мешканка з першого поверху Раїса.
Сама жінка ходить постійно одягнена та в квартирі постійно включені газові пальники. В інших квартирах, де відсутнє індивідуальне опалення, така ж сама ситуація – холодно, сиро, гріються газом. В будинку живуть також маленькі діти, які більш всього страждають у ситауції, що склалася. Мешканці, розуміють, що рахунки на оплату опалення будуть великі, але готові оплачувати їх, бо жити в постійному холоді вже не можуть.
Любов, мешканка будинку по вул.Сибірцева, 148, розказує, що трубопровід гарячий, нічим не ізольований, що також впливає на суми в їхніх рахунках на опалення
Будинок по вулиці Сибірцева, 148 має 12 квартир, 4 з яких мають індивідуальне опалення. В самому будинку встановлений тепловий лічильник у підвалі першого під’їзду, доступ до якого має лише одна мешканка цього під’їзду та відключає опалення з 08.00 ранку до 15.30 вечора з метою економії коштів.
“Самі ж мешканці мені говорили, щоб я прикручувала опалення! Нам приходять рахунки на оплату опалення з такими сумами, що ми не можемо сплатити, субсидія не покриває! На день я прикручую опалення, а ввечері знов включаю”, – розказує Наталя, власниця квартир з доступом до підвалу, де встановлений лічильник.
З розмови з Наталією ми з’ясували, що документів, які б підтверджували її право власності на підвал, у неї немає. Але допускати інших мешканців до підвалу вона відмовляється, бо там знаходяться її особисті речі.
Сергій Логвинов, заступник директора ТОВ “Бахмут Енергія” пояснює, що вплинути на мешканців будинку не можуть , так як прилад теплового обліку – це їхня власність і вони самі вирішують як ним розпоряджатись.
“Якщо мешканці домовляться між собою і приймуть рішення обмежити доступ до лічильника, ми допоможемо їм в цьому. Нехай придбають необхідні матеріали, а ми проведемо роботи”, – сказав Сергій Логинов.
Тобто вирішувати проблему доведеться лише через домовленості, знаходячи компроміс для всіх мешканців будинку.