Це вийшло в результаті дорожньої аварії. Відразу після цього одна з мешканок Бахмуту звернулась до аварійно-диспетчерської служби та приймальної Бахмутської міської РЕС. В службі 1505 у неї навіть не запитали ім’я, в РЕС відповіли, що в грудні за плановими ремонтами опору полагодять.
“Я постійно ходжу тим шляхом, онуків до дитячого садочку проводжаю. Мені страшно, що може там статися, якщо опора впаде! Я дзвонила в службу 1505, але в мене навіть не спитали ім’я та не зафіксували звернення. Написала офіційну заяву в РЕС вже більше місяця тому. І знов ніякої реакції”, – розповідає Любов Задорожна, яка мешкає в тому районі.
Диспетчер, що працює сьогодні на службі 1505 розказала, що можливо жінка просто дзвонила спитати, куди їй звертатись з виниклої проблеми.
“За функціональними обов’язками диспетчера служби людині кажуть куди їй треба звернутись, подзвонити, щоб вирішити проблему. А якщо вона не змогла сама, тоді ми передаємо інформацію у відповідну організацію. То може її звернення і не зафіксували”, – сказала диспетчер.
Дивно, аварійно-диспетчерська служба і створена для того, щоб якомога швидше допомагати вирішувати проблемні питання громадян або всього міста в цілому.
В приймальній міського РЕС відповіли, що цим питанням займаються та ремонт даної опори планується зробити в грудні місяці.
Жінка звернулась до ініціативної групи “Майбутнє Бахмутської громади” за допомогою.
Переглянути спілкування жінці з членами ініціативної групи можна тут.
Надіємось, що ця публікація приверне увагу і опору електропередачі відремонтують якомога швидше.