За даними АТ «Укрзалізниця» протягом 9 місяців 2019 року внаслідок ДТП на переїздах загинуло 9 осіб і 13 – травмовано, загалом сталося 49 випадків дорожньо-транспортних пригод. Більшість таких випадків відбувається з вини водіїв, що виїжджають на переїзд перед поїздом при заборонних показниках переїзної сигналізації. В Бахмуті це стосується залізничного переїзду по вул. Корсунського (між стадіоном «Авангард» і КП «БАХМУ-ВОДА»), перетин якого потребує посиленої пильності в зв’язку з крутим ухилом автодорожного полотна на цій ділянці.
Про це повідомляє керівництво структурного підрозділу «Лиманська дистанція колії» регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця».
Крім того, на переїзді по вул. Корсунського швидкість руху поїздів на ділянці не дозволить машиністу уникнути зіткнення з порушником Правил дорожнього руху, який раптово виїде на переїзний настил.
Але крім автотранспортних засобів щодня повз переїзд проходить безліч пішоходів, в тому числі учні загальноосвітньої школи № 7, яка розташована близько 400 метрів від колії.
Всі учасники дорожнього руху мають знати основні правила перетину залізничних переїздів, та не забувати що залізничний переїзд є зоною підвищеної небезпеки, тому під час руху через залізничний переїзд слід суворо дотримуватися пунктів ПДР України в частини «Руху транспортних засобів через переїзд».
Горе-водії намагаються проскочити переїзд при зачиненому шлагбаумі без зупинки, більше того направляють свої автомобілі у бік поїзда, який рухається.
Тому під’їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов’язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою (стоп-лінією), дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні – не ближче 10 м до найближчої рейки. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об’їжджати його, а також об’їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено. Пам’ятайте, що людське життя не має ціни, а виконання усіх цих нескладних правил гарантує збереження життя та здоров’я усіх учасників дорожнього руху.
Нагадуємо, що в рамках Десятиліття дії з забезпечення безпеки дорожнього руху 2011-2020 років, проголошеного Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй, з 11 по 17 листопада 2019 року організоване проведення 2-го етапу 5-го Глобального Тижня безпеки дорожнього руху, під час якого привернуто увагу до ситуації з безпеки дорожнього руху в Україні, сприяння вихованню дорожньої культури серед населення та об’єднання зусиль задля зменшення кількості смертей і травм, виконання профілактичних заходів, спрямованих на забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах України, в тому числі заходів щодо забезпечення безпеки руху при перетині залізничних переїздів та зниження рівня аварійності в межах їх дії, під час якого буде привернута увага до проблем травматизму та смертності на дорогах, виконання профілактичних заходів, спрямованих на забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах України, в тому числі заходів щодо забезпечення безпеки руху при перетині залізничних переїздів та зниження рівня аварійності в межах їх дії.