Мотиваційний лист вступника: як писати і куди надсилати?

Семаковська Тетяна 13:56, 18 Липня 2023

Лист мотиваційний f2e04

Мотиваційні листи — відносна новинка цьогорічної вступної кампанії. Тому вони викликають чимало запитань у абітурієнтів. Аби полегшити вступ Міністерство освіти і науки допомагає розібратися у всіх тонкощах, які стосуються мотиваційного листа, у форматі «запитання — відповідь».

Про це повідомляє Міносвіти.

Кому треба подавати мотиваційний лист для вступу?

Мотиваційний лист — це частина заяви на вступ, а тому його подають усі вступники. Не подають мотиваційний лист лише вступники до магістратури за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби».

Як відвезти або надіслати мотиваційний лист до закладу освіти?

Якщо подаєте заяви в електронній формі, мотиваційний лист додаєте до кожної з них через електронний кабінет. Текст листа впишіть або вставте у спеціальне віконце в розділі «Подача заяв на вступ».

Якщо подаєте заяви у паперовій формі, мотиваційний лист надаєте одразу до закладу освіти. 

В електронному кабінеті можна додати лише текст мотиваційного листа. Якщо мотиваційний лист хочете підсилити копіями дипломів чи нагород, надсилайте їх на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти (якщо це передбачено Правилами прийому конкретного закладу). 

Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет?

Мотиваційний лист додається до кожної заяви в розділі «Подача заяв на вступ». 

Це можуть зробити тільки ті вступники, для яких уже розпочалося подання заяв. Наразі це вступники до закладів фахової передвищої освіти (ФПО). 

Вступники до закладів вищої освіти (ЗВО) можуть подати заяви, а отже, й мотиваційні листи: 

  • з 19 липня — вступ на бакалавра, молодшого бакалавра, магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямувань; 
  • з 31 липня — вступ на магістра. 

Студенти 88f9eАбітурієнти можуть підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле. Фото: з відкритих джерел 

Які вимоги до мотиваційного листа? 

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти у своїх Правилах прийому. 

Переглянути вимоги можна в електронному кабінеті вступника. Для цього знайдіть конкурсну пропозицію, яка вас цікавить, потім у колонці «Назва випробування» біля напису «Мотиваційний лист» натисніть на посилання «Вимоги». Ознайомтеся з вимогами до подання кожного мотиваційного листа. 

Я писав/-ла текст листа в кабінеті, натиснув/-ла кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося. Що робити? 

Для однієї сесії роботи з кабінетом передбачено 120 хвилин. Напевно, ви писали мотиваційний лист довше. Радимо написати текст листа заздалегідь в іншій програмі (Word або Google-Документи), а потім скопіювати готовий текст у відповідне поле. 

Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна, але лише до подання заяви. Якщо заява матиме статус «Затримано» або «Зареєстровано в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО)», мотиваційний лист редагувати ви не зможете. 

Які вимоги до обсягу листа?

Поле для написання мотиваційного листа може вміщувати до 20 тисяч символів. Вимоги щодо обсягу визначає кожен заклад освіти самостійно.

Наприклад, вимога закладу: обсяг листа — не менш як 200 і не більш як 600 слів. Дотримуйтеся цих вимог, адже Приймальні комісії розглядають кожен лист та враховують його під час формування рейтингового списку вступників.

Читайте також: Як абітурієнтам правильно подати заяву на вступ до коледжу?  

Нагадаємо, з 1 липня в Україні розпочався ключовий етап вступної кампанії — реєстрація електронних кабінетів для більшості вступників. Міністерство освіти і науки з державним підприємством «Інфоресурс» розробили алгоритм онлайн-вступу до закладів вищої освіти (ЗВО).

Раніше ми писали, що для цьогорічних абітурієнтів в Україні запрацювала «гаряча лінія» для запитань про вступну кампанію. Для мешканців тимчасово окупованих територій працюватиме урядова «гаряча лінія» 15-45 та 0 800 504 425.

Фото: norwinalumni.org

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 15:15, 18 Жовтня 2024
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

23 жовтня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє Центр підтримки “З Бахмутом у серці м. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 23 жовтня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 16:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Додатково адміністратор ЦНАП проводитиме консультації за всіма видами послуг у понеділок, 21 жовтня, з 9:00 до 16:00. Записатися можна за вказаними номерами телефонів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Куди звертатися, якщо рідний був викрадений на ТОТ чи у рф: пояснення омбудсмана

Семаковська Тетяна 13:40, 17 Жовтня 2024
Cтворення звернення / фото ілюстративне

Уповноважений ВР з прав людини Дмитро Лубінець розповів про алгоритм дій, якщо член вашої родини був затриманий на ТОТ чи у рф.

Про це омбудсман Дмитро Лубінець розповів в Telegram.

Пошук полонених цивільних українців

За словами Уповноваженого ВР з прав людини, найперше, що потрібно зробити членам сім’ї затриманого чи викраденого рф — це звернутися із заявою про розшук особи до відповідного підрозділу Національної поліції України.

Вони також можуть звернутися до наступних організацій:

  • Національного інформаційного бюро. Контакти: чат-бот — @nib_uncp_bot, гаряча лінія — 1648, номер для дзвінків з-за кордону — +38 (044) 287 8165;
  • Міжнародного комітету Червоного Хреста. Контакти: гаряча лінія — +38 (044) 392 3210, e-mail — [email protected];
  • Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими. Контакти: гаряча лінія — +38 (095) 412 7424, e-mail — [email protected];
  • Об’єднаного центру з координації пошуку та звільнення військовополонених, незаконно позбавлених волі осіб внаслідок агресії проти України при СБУ. Контакти: гаряча лінія — +38 (067) 650 8332 або +38 (098) 321 1121, e-mail — [email protected];
  • Уповноваженого ВР з прав людини. Контакти: гаряча лінія — 0 800 501 720, e-mail — [email protected].

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

23 жовтня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Куди звертатися, якщо рідний був викрадений на ТОТ чи у рф: пояснення омбудсмана

Уповноважений ВР з прав людини Дмитро Лубінець розповів про алгоритм дій, якщо член вашої родини був затриманий на ТОТ чи у рф. Про це омбудсман […]

Як отримати ліки з безплатною доставкою через Укрпошту: покроковий гід

Українці можуть замовляти ліки з безплатною доставкою до відділень Укрпошти. Така ініціатива дозволить забезпечувати медикаментами тих, хто проживає у віддалених та постраждалих від війни населених […]

16:15, 16.10.2024 Скопіч Дмитро

Чи можуть роботодавці вимагати довідку ВПО при працевлаштуванні: пояснення експертів

Попри те, що за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб під час війни роботодавці можуть розраховувати на компенсацію витрат, відмова у наданні довідки про взяття на облік […]

Виплати військовим: як вирахувати онлайн

Міністерство оборони України запустило новий сайт соціального забезпечення та підтримки військовослужбовців і членів їхніх сімей. Головною функцією ресурсу є онлайн-калькулятор, який дозволяє розрахувати грошове забезпечення […]