Скільки коштувало укріплення-фортеці Бахмут?

Семаковська Тетяна 17:35, 28 Червня 2023

d575fabe577aae49b43e6c2f741952dc 96358За останні дні ЗСУ збільшили кількість успішно відбитих атак окупантів на Бахмутському напрямку. Силам Оборони вдалося важкими зусиллями повернути собі позиції, а подекуди й просунутися в самому Бахмуті. Більше про події в Бахмуті у рубриці – Битва за Бахмут. Місто, 9 місяців тримало оборону завдяки ЗСУ та внутрішньому фортифікаційному укріпленню.

Редакція «Бахмут.IN.UA» дізнавалася у пресслужбі Бахмутської міськради, скільки коштів витратили на укріплення Бахмута, та чи долучалися місцеві підприємці?

Кошти на оборону Бахмута виділяли

Бахмутська міськрада запевняє, що вона залучала сили для укріплення території громади. Мова йде про виділення коштів на охорону та оборону важливих об’єктів і комунікацій, критично важливих об’єктів інфраструктури та об’єктів міського значення, виведення з ладу яких, загрожувало б населення міста та громади.

На ці потреби у 2022 році залучили  16000,0 тис. грн, а у 2023 році 10100,0 тис. грн. у Програмі забезпечення мобілізаційних та оборонних заходів на території Бахмутської міської територіальної громади.

Чи допомагали підприємці?

Приватні підприємці та безпосередньо підприємства в Бахмуті також добровільно долучилися  до оборони, вони допомагали в заходах з укріплення й оборони громади. Також допомагали у заходах із захисту населення та критично важливих об’єктів інфраструктури, комунікацій.

Більше про бюджет міста читайте в матеріалі: Бюджет Бахмута: скільки коштів міська рада вклала в оборону і життя міста?

Фото: з відкритих джерел

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!   

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:00, 3 Грудня 2024
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-8.png
Бронювання / фото ілюстратине, Unsplash

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання.

Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від мобілізації в Україні у 2024 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити бронь від мобілізації

Бронювання працівників відбувається за допомогою спеціалізованих рішень Мінекономіки за списками, які погоджуються з Міноборони. Самостійно перевірити, чи є бронь від мобілізації наразі можна декількома способами.

Перший спосіб — офлайн. Для цього потрібно звернутися до роботодавця або безпосередньо до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання, чиї співробітники зможуть надати актуальну інформацію про наявність бронювання.

Другий спосіб — онлайн. Для цього необхідно скористатися додатком “Резерв+”.

Як перевірити бронь від мобілізації онлайн

Для того, щоб перевірити наявність броні від мобілізації, потрібно зайти в додаток “Резерв+” від Міноборони та скористатися наступним алгоритмом дій:

  • авторизуватися в застосунку “Резерв+”;
  • відкрити інформацію в електронному військово-обліковому документі.

Зазначимо, що електронний військово-обліковий документ містить в собі всю наявну інформацію зі спеціального реєстру призовників “Оберіг”. Зокрема, мова йде й про наявність відстрочки чи бронювання від мобілізації.

Відновлене бронювання в “Дія”: як працюватиме

1 грудня 2024 року Кабінет міністрів опублікував постанову №1362 про внесення змін до порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. В першу чергу, документ відновив можливість бронювання в застосунку “Дія”.

Згідно з документом, військовозобов’язаним працівникам критично важливих підприємств чи установ, які підлягають бронюванню, має нараховуватися заробітна плата, не нижча за розмір мінімальної зарплати по країні, помноженої на коефіцієнт 2,5.

Наразі бронювання відбуватиметься лише через застосунок “Дія” за наступним алгоритмом:

  • керівнику підприємства чи уповноваженій особі потрібно зареєструватися, чи авторизуватися в електронному кабінеті на порталі “Дія”;
  • знайти розділ “Послуги” та обрати там “Бронювання працівників”;
  • перевірити дані про компанію та заповнити дані про працівників, яких потрібно забронювати;
  • підписати документ та відправити дані.

Подані заявки оброблятимуться протягом 72 годин. Про результат розгляду заяв додатково повідомлять в електронному кабінеті на порталі та у застосунку “Резерв+”.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:49, 2 Грудня 2024
Витяг для ФОП / фото ілюстративне, Unsplash

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці зареєстрованого бізнесу. В ньому також міститься інформація про діяльність компанії.

Детальніше про те, що це за документ та як його отримати через портал “Дія”, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Витяг з ЄДР через “Дію”

Витяг з ЄДР — це один з найважливіших документів для підприємств на території України. Він містить важливу інформацію про юридичний стан підприємця чи підприємниці, а також про діяльність компанії протягом усього періоду її існування протягом всього його періоду діяльності. Документ часто є необхідним елементом в реалізації бізнесу, зокрема, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП онлайн

Документ наразі можна оформити не тільки через нотаріуси або ЦНАПи, але й через портал “Дія” за декілька хвилин. Вона платна та коштує 110 гривень. Для цього потрібно:

  • перейти на портал “Дія” та натиснути “Отримати витяг“;
  • авторизуватися за допомогою BankID, Дія.Підпис або електронного підпису;
  • перевірити вказані особисті дані, які автоматично підтягуються з реєстрів;
  • якщо вказані дані вірні, то потрібно оплатити послугу за допомогою банківської картки або Google Pay/Apple Pay/Privat Pay;
  • готовий витяг надійде в розділ з отриманими документами через декілька хвилин, про що прийде додаткове сповіщення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро