На Хмельниччині для бахмутян запрацював архівний відділ: як скористатися послугами?

Семаковська Тетяна 15:53, 1 Червня 2023

Архів 1c53e

У Волочиську Хмельницької області відновив роботу архівний відділ Бахмутської міської ради. Усі послуги бахмутяни можуть отримати дистанційно.

Про це повідомила керуюча справами виконкому Бахмутської міської ради Марина Іванушкіна.

«Завдяки спільним зусиллям посадовців Бахмутської міської ради,  працівників комунальних підприємств, педагогічних працівників, перевізника і всіх, хто долучився до цієї кропіткої і важливої роботи, люди знов можуть скористатися своїм правом на отримання архівних довідок. Слова вдячності за допомогу в організації розміщення архіву висловлюємо голові Волочиської міської ради Хмельницької області Костянтину Черниченку», — зазначила Марина Іванушкіна.

У коментарі редакції «Бахмут IN.UA» вона пояснила, що бахмутянам не потрібно фізично відвідувати архівний відділ, адже отримати необхідну інформацію та замовити послуги можна у телефонному режимі.

«В архівному відділі Бахмутської міської ради зберігаються документи Національного архівного фонду (документи постійного зберігання) та документи з кадрових питань (особового складу) ліквідованих суб’єктів господарювання», — додала чиновниця.

Іванушкіна 4c8baКеруюча справами виконкому Бахмутської міської ради Марина Іванушкіна. Фото: з відкритих джерел

Читайте також: Борги та штрафи за комуналку у воєнний час: що робити бахмутянам?

Які послуги можна отримати?

За документами, які зберігаються в архіві, відділ надає громадянам:

  • архівні копії;
  • архівні довідки;
  • архівні витяги соціально-правового характеру;
  • архівні витяги соціально-правового;
  • архівні витяги майнового характеру;
  • архівні витяги тематичного характеру.

Запити соціально-правового характеру спрямовані на:

  • забезпечення прав і законних інтересів громадян (довідки про стаж, зокрема пільговий); 
  • заробітну плату для призначення або перерахунку пенсій (довідки за документами ліквідованих суб’єктів господарювання).

Запити майнового характеру:

  • виділення земельних ділянок під будівництво об’єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків, допоміжних приміщень;
  • надання дозволу на реконструкцію та перебудову існуючих споруд;
  • закріплення прибудинкової території за будинковолодіннями;
  • введення в експлуатацію будівель та господарчих споруд;
  • виділення житла;
  • продаж домоволодінь.

Тематичні — запити щодо встановлення або підтвердження певного факту, події, дати (бувають рідко).

Архів1 cbe9fДокументи архіву. Фото: Марина Іванушкіна

Графік роботи архівного відділу і контакти

Звернутись за інформацією щодо роботи відділу можливо:

  • за телефонами: 098-427-34-03 та 099-653-58-25 (з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 14:00 години);
  • надіславши листа на адресу електронної пошти: [email protected].

Читайте також: Як донеччанам отримати компенсацію за працевлаштованих ВПО?

Нагадаємо, 10 травня, в Україні стартувала державна програма «єВідновлення». У її межах громадяни зможуть отримати кошти на ремонт будинків, що постраждали через війну.

Фото: Марина Іванушкіна

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

30 тис грн на нову професію: жінок у Києві запрошують до навчання

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:00, 16 Травня 2025
Центр зайнятості / фото Суспільне

У Києві жінки можуть опанувати нові професії безплатно. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати професії, зокрема водійки трамвая чи машиністки екскаватора.

Про це повідомляється на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації.

Навчання для жінок у Києві 2025

Київський міський центр зайнятості продовжує підтримувати жінок у розширенні їхніх професійних можливостей. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати нові професії. На сьогодні доступні 31 спеціальність, зокрема:

  • водійка трамвая, тролейбуса або автобуса;
  • операторка верстатів з програмним керуванням;
  • фрезерувальниця;
  • електрогазозварниця;
  • машиністка екскаватора;
  • столярка та інші.

Навчання проходить за підтримки роботодавців. Вони надають місця для проходження практики та зобов’язуються працевлаштувати випускниць після завершення курсів.

Вартість навчання повністю покривається службою зайнятості — в межах 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (до 30 280 гривень). Якщо вартість перевищує цю суму, різницю може компенсувати роботодавець або сама учасниця проєкту.

Хто може долучитися до програми

Участь у програмі можуть взяти жінки, які проживають у Києві чи Київській області, незалежно від рівня освіти. Учасниця може самостійно обрати професію з запропонованого переліку, а також навчальний заклад, що має відповідну ліцензію. Тривалість навчання залежить від обраної спеціальності та може тривати до 10 місяців.

Як подати заявку

Заявку можна подати як офлайн — особисто звернувшись до Центру зайнятості, так і онлайн — через відповідну форму за посиланням. Розгляд анкети триває до 5 робочих днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як оформити учнівський квиток у Києві у 2025 році: гід по процедурі

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:30, 16 Травня 2025
Проїздна картка / фото Київська міська рада

У 2025 році учнівський квиток залишається одним із головних документів школяра, які мешкають у Києві. Він підтверджує статус учня та дає право на низку пільг, зокрема безоплатний проїзд у громадському транспорті. Документ у столиці видається безплатно, але для його отримання потрібно пройти нескладну процедуру реєстрації.

Детальніше про те, як оформити електронний учнівський квиток у 2025 році — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як оформити учнівський квиток у 2025

Електронний учнівський квиток — це спеціальна програма, яка реалізується в Києві. Він підтверджує статус учня та надає право на пільговий проїзд у громадському транспорті.

У 2025 році жителі столиці можуть оформити електронний учнівський квиток для дитини через додаток “Київ Цифровий”. Для цього одному з батьків необхідно:

  • авторизуватись у власному профілі;
  • внести необхідні дані про дитину;
  • додати картку дитини до свого акаунту;
  • завантажити фото для учнівського квитка;
  • подати заявку на виготовлення електронного квитка;
  • здійснити оплату онлайн або у банківському відділенні.

Процедура оформлення включає кілька етапів:

  • заявка передається до навчального закладу, де проходить перевірку та підтвердження;
  • після цього замовлення надсилають на друк.

Увесь процес виготовлення квитка можна відстежувати в особистому кабінеті. Орієнтовний термін — до одного місяця.

У разі втрати або пошкодження документа слід звернутися до служби підтримки. Старий квиток буде заблоковано, після чого можна подати заявку на новий. Якщо учень змінює школу, необхідно оформити новий квиток з оновленими даними.

Якщо пластиковий учнівський квиток уже додано в застосунок, його можна легко перевести в цифрову версію через налаштування. Для дітей, які ще не мають смартфона, передбачена альтернатива — пластиковий учнівський квиток, прив’язаний до електронної системи.

Які пільги надає квиток

Учнівський квиток у 2025 році дає право на безплатний проїзд у міському громадському транспорті. Пільга діє з 1 вересня до кінця червня та поширюється на всі види транспорту: метро, тролейбуси, трамваї та автобуси.

В електронному квитку також можна зазначити додаткову інформацію — адресу проживання, резус-фактор і групу крові дитини. Окрім цього, учнівський квиток дозволяє відвідувати муніципальні театри та музеї зі знижкою.

Щоб скористатися правом на безплатний проїзд, учень повинен валідувати квиток під час поїздки.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

30 тис грн на нову професію: жінок у Києві запрошують до навчання

У Києві жінки можуть опанувати нові професії безплатно. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати професії, зокрема водійки трамвая чи машиністки екскаватора. Про це повідомляється […]

16:00, 16.05.2025 Скопіч Дмитро

Як оформити учнівський квиток у Києві у 2025 році: гід по процедурі

У 2025 році учнівський квиток залишається одним із головних документів школяра, які мешкають у Києві. Він підтверджує статус учня та дає право на низку пільг, […]

14:30, 16.05.2025 Скопіч Дмитро

Пільги на комуналку для багатодітних родин у 2025: хто має право та як оформити

Багатодітні родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на оформлення різних видів державної допомоги. Серед них — спеціальні житлово-комунальні пільги, що значно полегшують […]

16:35, 15.05.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

14 травня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Квартирне питання: скільки коштує купівля та оренда житла в Києві у 2025 році

Через постійні загрози та евакуації з прифронтових регіонів дедалі більше українців обирають Київ як відносно безпечне місце для тимчасового або постійного проживання. На цьому тлі […]

15:50, 08.05.2025 Скопіч Дмитро